نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دسته کنسول ایکس‌باکس

تعمیر دسته کنسول/ برای علاقه‌مندان به گیم، هیچ کابوسی ترسناک‌تر از کار نکردن دسته‌های ایکس‌باکس محبوبشان نیست؛ چرا که اگر دسته‌های بازی خراب شوند، XBOX عملاً تکه‌ای از ضایعات منزل است! قطعه‌ای حیاتی، کاربردی و البته، ظریف که در صورت عدم مراقبتِ اصولی و یا فرسودگی، به مشکلات متعددی می‌تواند دچار شود اما خبر خوش اینکه اکثریت قریب به اتفاقشان قابلیت تعمیر شدن دارند.

مشخصات ظاهری دسته ایکس باکس ایکس ویژن

بیشتر افراد بر این عقیده‌اند که به خاطر ساختارِ به ظاهر سادهٔ دستهٔ ایکس‌باکس، می‌توانند شخصاً در مورد تعمیراتش وارد عمل شوند، ولی در حقیقت دست‌کاری‌های ناشیانه و بدون تجهیزات مناسب، خرابی دوچندان به بار می‌آورد که حتی در مواردی ممکن است دستگاه را غیرقابل تعمیر ساخته و کاربر ناچار به تهیهٔ دسته XBOX جدید با قیمت‌های نجومی شود!

پس عاقلانه این است تعمیر آن را به مرکز مجاز و تأییدیه‌دارِ ما بسپارید؛ چرا که سرویس در مراکز استاندارد، علاوه بر تشخیص درستِ منشأ اشکال پیش آمده، در مرحلهٔ بعدی مرتفع شدن آن توسط تعمیرکاران متخصص را در پی دارد، که راه هر نوع ضرر و زیانی را بسته و با خیالی آسوده کنسول سالم خود را تحویل می‌گیرید.

تعمیر دسته کنسول

مراحل تعمیر دسته کنسول ایکس‌باکس

کارشناسان ما پس از شناسایی بخش‌های آسیب دیده، آنها را ترمیم یا تعویض می کنند و شما می‌توانید دوباره با دسته‌های ایکس‌باکس‌تان کار کنید.

در ادامه فرایند تعمیر دسته کنسول را برایتان شرح خواهیم داد. مراحل باز کردن و تعمیر این قطعات مهم را به شما توضیح داده و شما را با جزئیات تعمیری آن آشنا خواهیم کرد تا با آگاهی از بی‌خطر و امن بودن خدمات این مرکز، برای دریافت خدمات تخصصی مراجعه کنید. برای تعمیر دسته‌های XBOX به ترتیب زیر عمل می‌شود:

  1. ابزار مناسب شامل یک پیچ‌گوشتی تخت، یک پیچ گوشتی T8H، یک پیچ گوشتی T6 .
  2. چند تکه پنبه یا دستمال تمیز مرطوب برای تمیز کردن اجزا داخلی دسته‌ها.
  3. باز کردن پنل‌های پشتی دسته با احتیاط.
  4. بیرون آوردن باتری دسته ایکس‌باکس.
  5. با استفاده از پیچ‌گوشتی تخت پنل‌های پلاستیکی که با دستگیره به بدنه متصل شده‌اند باز می‌شوند.
  6. باز کردن پیچ‌ها.
  7. کاور جلو دسته باز می‌شوند.
  8. ضمن بالا کشیدن شوک‌های دسته، آن‌ها باز شده و در صورت نیاز تعویض می‌شوند.
  9. اگر فضای داخلی خاکی یا آلوده بود، با پارچه یا پنبه مرطوب تمیز می‌شوند (این کار از بروز مشکلات بیشتر در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد).
  10. در صورت خرابی دکمه‌ها نیز آنها با نمونه سالم تعویض می شوند.
  11. حالا برد الکتریکی دسته تعمیر یا تعویض می‌شود.
  12. در این مرحله، کنترلر دسته ایکس‌باکس را چرخانده و با پیچ‌گوشتی T6 برای باز کردن ۴ پیچ آن و در نهایت بیرون آوردن مدار استفاده می‌شود.
  13. پس از تعویض قطعات آسیب دیده و تمیز کردن آلودگی‌های داخل دسته، مراحل قبلی به صورت برعکس انجام شده و دسته بسته می‌شود.
این مطلب توصیه شده برای شما :  کابل DIY VGA به تلویزیون

تعویض آنالوگ دسته ایکس‌باکس

یکی از بخش های مهمی که در فرایند تعمیر دسته کنسول ایکس‌باکس مورد توجه قرار می گیرد، آنالوگ است. این قطعه به خاطر طبیعتش معمولاً هنگامی که از کار می‌افتد دیگر امکان ترمیم آن وجود نداشته و الزاماً باید تعویض گردد. البته تلاش تیم تعمیرات ایکس‌باکس ما بر این است که تا حد امکان این قطعه مهم و کاربردی ترمیم شود و اگر راهی نداشت، تعویض شود.

در میان مدل های متنوع آنالوگ، نوع طوسی آن از بقیه مناسب‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر این بخش از کار افتاده باشد، تعمیرکاران XBOX آن را با قطعه جدید و اصلی تعویض می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید مجدداً از دسته بازی کنسول‌تان استفاده کرده و دیگر نیاز به خرید دسته جدید نداشته باشید.

کیفیت متمایز مرکز تعمیرات ایکس‌باکس ما

تعمیرات کنسول‌های ایکس‌باکس مایکروسافت یکی از تخصصی‌ترین خدمات مرکز ما در جهت رفع نیازهای شما کاربران است عزیز که با توجه به حساسیتی که ما از شما نسبت به کنسول عزیزتان سراغ داریم، تمام توان و تجربه و دانش خود را به کار گرفته تا مشتریان گران‌قدرمان بتوانند با خیالی آسوده به تکنسین‌های خبرهٔ ما اعتماد کرده و مسئولیت سنگین احیای XBOX ارزشمندشان را به ما بسپارند و ما نیز سربلند از این آزمون بیرون بیاییم.

جهت دریافت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی متنوع ما (تلفن، وبسایت و پیام‌رسان‌های رسمی) در تماس باشید. اگر پیش‌تر از خدمات ما بهره برده‌اید، چه امتیازی به ما می‌دهید؟ نحوهٔ رفتار و انجام وظایف پرسنل ما را چگونه دیدید؟

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت خراب شدن ویندوز

آیا می دانید: افزایش عمر کنسول بازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »