نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف تصادفی بازی های نصب شده PS5

بازی های نصب شده PS5. پلی استیشن 5 جدیدترین کنسول بازی سونی Interactive Entertainment است. پلی استیشن 5 (PS5) که در نوامبر 2020 منتشر شد، جانشین پلی استیشن 4 است. PS5 قدرتمندترین کنسولی است که سونی تا به حال تولید کرده است، گرافیک واقعی تر و دقیق تر، زمان بارگذاری سریع تر و ویژگی های پیشرفته ای مانند ردیابی اشعه را ارائه می دهد.

 اخیراً گزارش شده است که پلی استیشن 5 به طور تصادفی بازی های نصب شده را از کنسول های بازیکنان حذف می کند. مخصوصاً برای بازیکنانی که قبلاً بازی را خریداری و دانلود کرده‌اند و اکنون باید آن را دوباره دانلود کنند، ناامیدکننده بوده است. اکثر کاربران این مشکل را در Reddit و چندین پلتفرم دیگر گزارش کردند.

بازی های نصب شده PS5

علت حذف تصادفی بازی های نصب شده PS5

محتمل ترین دلیل حذف تصادفی بازی های نصب شده توسط PS5، خرابی فایل ذخیره یا خرابی نصب بازی است. اگر کنسول با قطع برق مواجه شود یا نرم افزار خود را اشتباه به روز کند، ممکن است این اتفاق بیفتد. همچنین اگر بازی از یک دستگاه ذخیره‌سازی خارجی نصب شده باشد یا جابه‌جا شده یا تغییر داده شده باشد، ممکن است رخ دهد.

راه حل حذف تصادفی بازی های نصب شده PS5

طبق چندین گزارش پلتفرم، هر زمان که کاربران PS5 دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنند، متوجه می شوند که یک یا چند بازی از کنسول حذف شده است. با این حال، این نوع مسائل بسیار عجیب و دراماتیک هستند. این یکی از مشکلات و باگ های اصلی برای کاربران PS5 است که نمی توان آن را با کلمات بیان کرد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکار رفع هنگی کنسول ps5 ایکس ویژن

علاوه بر این، امروزه کاربران PS5 تحت تأثیر بازی ها قرار گرفته اند. همانطور که می دانیم امروزه حجم بازی ها به جز استفاده از اینترنت و صرف وقت بسیار زیاد است. بنابراین، این مشکل حذف تصادفی بازی های نصب شده باید برای کاربرانی که با آن مشکلات مواجه هستند، برطرف شود. تا زمانی که سونی به طور کامل آن را برطرف نکند، می توان آن را به طور موقت برطرف کرد.

سونی قبلاً یک پچ به‌روزرسانی برای رفع این مشکل منتشر کرده بود که هنوز هم شرم‌آور است زیرا سونی هر ماه به‌روزرسانی‌های پچ PS5 را انجام می‌دهد. با این حال، سونی هنوز از این مشکل آگاه است و یک به روز رسانی سیستم را نیز منتشر کرده است. اما موضوع بسیار نگران کننده است. با این حال، می توانید با دنبال کردن برخی راه حل ها، این مشکل را به طور موقت برطرف کنید.

خاموش کردن حالت استراحت

یکی از ویژگی هایی که PS5 دارد، قابلیت قرار دادن کنسول در حالت استراحت است. این حالت به کنسول اجازه می دهد تا در حالت کم مصرف باقی بماند تا بتواند به سرعت بازی یا برنامه شما را بدون روشن کردن سیستم از سر بگیرد. با این حال، اگر به دنبال به حداکثر رساندن عملکرد یا رفع مشکل هستید، ممکن است لازم باشد حالت استراحت را در PS5 خود خاموش کنید. در اینجا نحوه خاموش کردن حالت استراحت در PS5 آمده است.

  • به منوی تنظیمات PS5 بروید.
  • در اینجا به قسمت Power Saving بروید و حالت استراحت را انتخاب کنید.
  • گزینه Don’t Put in Rest Mode را انتخاب کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع صفحه تاری تلویزیون ایکس ویژن

خاموش HDMI Device Link

اگر می خواهید ویژگی HDMI Device Link را در PS5 خود خاموش کنید، می توانید به راحتی این کار را از طریق منوی تنظیمات انجام دهید. HDMI Device Link به شما امکان می دهد دو دستگاه مانند تلویزیون خود را به PS5 متصل کنید و محتوا را بین آنها به اشتراک بگذارید. با خاموش کردن این ویژگی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سایر دستگاه‌های متصل به PS5 شما نمی‌توانند به محتوای کنسول شما دسترسی داشته باشند. این به شما کمک می کند تا مشکلی را که با آن روبرو هستید حل کنید. برای خاموش کردن HDMI Device Link در PS5، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در PS5 خود به صفحه اصلی بروید.
  • به تنظیمات بروید.
  • به پایین بروید و HDMI Device Link را انتخاب کنید.
  • سوئیچ را روی خاموش قرار دهید.

اکنون باید با موفقیت ویژگی HDMI Device Link را در PS5 خود خاموش کرده باشید.

بروز کردن سیستم عامل خود در بازی های نصب شده PS5

به روز رسانی سیستم عامل برای به روز نگه داشتن کنسول پلی استیشن 5 (PS5) و اجرای بهینه آن ضروری است. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار رفع اشکال و وصله‌های امنیتی مهم را ارائه می‌کنند، عملکرد را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌ها و محتوای جدیدی را اضافه می‌کنند.

مهم است که مرتباً آخرین به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را برای PS5 خود بررسی و نصب کنید تا مطمئن شوید که کنسول شما در بهترین حالت اجرا می‌شود. با این حال، اگر با حذف تصادفی بازی های نصب شده روی PS5 خود مواجه هستید، سعی کنید سیستم عامل PS5 خود را به روز کنید. برای به روز رسانی سیستم عامل، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به منوی تنظیمات PS5 بروید.
  • Systemرا انتخاب کرده و System Softwareرا انتخاب کنید.
  • اکنون System Software Update را انتخاب کنید.
  • بر روی Update System Software کلیک کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  عمر مفید تلویزیون

نتیجه

مشکل حذف تصادفی بازی های نصب شده PS5 منبع قابل توجهی از ناامیدی بسیاری از گیمرها بوده است. در حالی که سونی اقداماتی را برای رفع این مشکل انجام داده است، مانند ارائه به‌روزرسانی‌ها و ارائه پشتیبانی اضافی، اما هنوز در برخی موارد این مشکل رخ می‌دهد. متاسفانه، تنها راه حل واقعی ممکن است نصب مجدد بازی یا تماس با پشتیبانی پلی استیشن باشد. مهمتر از همه، مهم است که مطمئن شوید PS5 به روز است و بازی های شما به درستی نصب شده و در صورت بروز هر مشکلی از آنها نسخه پشتیبان تهیه شده است.

پیشنهاد مطالعه: نحوه عیب یابی فلش چشمک زن تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »