نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رایج ترین دلایل خرابی تلویزیون ایکس ویژن

دلایل خرابی تلویزیون

اگر می‌پرسید «چرا تلویزیون ایکس ویژن من روشن نمی‌شود؟» شما باید مشکل را عیب یابی کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تلویزیون ایکس ویژن را در صورت روشن نشدن آن فعال کنید. ما همه چیزهایی را که ممکن است اشتباه باشد به شما نشان خواهیم داد تا بفهمید علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن چیست.

این مقاله عیب‌یابی فرض می‌کند که تلویزیون ایکس ویژن کاملاً مرده است، به این معنی که چراغ LED قرمز یا سبز روشن نمی‌شود، صدا و تصویری وجود ندارد. بیشتر این مشکلات «روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن» مربوط به مشکل کنترل از راه دور، کابل برق معیوب یا مشکل پریز برق است، نه خود تلویزیون ایکس ویژن.

دلایل خرابی تلویزیون

مشکل ریموت کنترل تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما با استفاده از کنترل از راه دور روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا باتری های کنترل از راه دور تمام شده اند یا خیر. باتری ها را تعویض کنید و ببینید آیا تلویزیون ایکس ویژن با استفاده از کنترل از راه دور روشن می شود یا خیر. نحوه تعویض باتری در ریموت تلویزیون ایکس ویژن به روش صحیح

سیگنال مسدود شدن مادون قرمز

مشکل دیگر می تواند این باشد که چیزی گیر کرده یا سیگنال فروسرخ کنترل از راه دور را مسدود می کند. برای مشاهده اینکه آیا این مورد است، تلویزیون ایکس ویژن را با استفاده از دکمه‌های روی قاب تلویزیون ایکس ویژن یا پانل جلویی روشن کنید. اگر تلویزیون ایکس ویژن با استفاده از دکمه های کناری تلویزیون ایکس ویژن روشن می شود، می دانید که مشکل از کنترل از راه دور تلویزیون ایکس ویژن است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش حذف خراش از تلویزیون صفحه تخت

شل بودن سیم برق پشت تلویزیون ایکس ویژن

پشت تلویزیون ایکس ویژن را بررسی کنید تا مطمئن شوید سیم برق اصلی از تلویزیون ایکس ویژن جدا نشده است. اگر تلویزیون ایکس ویژن یا سیم برق جابجا شده باشد، سیم برق متصل به پشت تلویزیون ایکس ویژن شل شده یا افتاده است. دوباره آن را ایمن کنید و سعی کنید دوباره تلویزیون ایکس ویژن را روشن کنید. اگر سیم شل بود و دوباره آن را وصل کرده اید، تلویزیون ایکس ویژن روشن می شود.

تعمیرات حرفه ای تلویزیون هوشمند 

بررسی قدرت تلویزیون ایکس ویژن می گیرد

مطمئن شوید که تلویزیون ایکس ویژن به منبع برق وصل شده و روشن است. اگر همچنان با روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن خود مشکل دارید، بررسی کنید که آیا مشکل از پریز برق است یا خیر. برای اینکه بفهمید مشکل از پریز برق است، تلویزیون ایکس ویژن را به پریز دیگری وصل کنید و ببینید روشن می شود یا خیر.

سیم اتصال منبع تغذیه و محافظ برق

اگر برق به تلویزیون ایکس ویژن نمی رسد، بررسی کنید که آیا قطع کننده قطع شده است یا خیر. یا احتمالاً تلویزیون ایکس ویژن شما ممکن است به سیم اتصالی متصل باشد که ایمن نیست یا محافظ برق قطع شده باشد. محافظ برق را مجدداً تنظیم کنید یا سیم کشش را مجدداً محکم کنید تا ببینید آیا مشکل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن این بوده است. اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه به درستی وصل شده است. اگر تلویزیون ایکس ویژن همچنان روشن نمی شود، تلویزیون ایکس ویژن را مستقیماً به دیوار وصل کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل داغ شدن تلویزیون ایکس ویژن

بازنشانی تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما هنوز روشن نمی شود، سعی کنید تلویزیون ایکس ویژن را از پریز جدا کنید. 30 تا 60 ثانیه صبر کنید و سپس کابل برق را دوباره به پریز وصل کنید و تلویزیون ایکس ویژن را دوباره روشن کنید. اگر مشکلی باعث روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن شده باشد، باید تلویزیون ایکس ویژن را بازنشانی کند.

پیشنهاد مطالعه: دلایل داغ شدن تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »