نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکلات مربوط به هنگی تبلت ایکس ویژن

دلایل هنگی تبلت ایکس ویژن

هنگی تبلت ایکس ویژن/ در حالی که اکثر تبلت های توسعه یافته توسط ایکس ویژن پایدار هستند و معمولاً هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند، مواقعی پیش می آید که همه چیز اشتباه می شود و این تبلت ها شروع به رفتار غیرعادی می کنند. در اینجا راه حل های ایکس ویژن و یک ابزار تعمیر سیستم وجود دارد که به شما کمک می کند مشکل هنگی را که در حال حاضر در تبلت خود با آن مواجه هستید برطرف کنید.

بیشتر روش ها به راحتی قابل استفاده هستند و کار را برای شما انجام می دهند.

هنگی تبلت ایکس ویژن

رفع 1. راه اندازی مجدد سخت تبلت هنگی ایکس ویژن

وقتی تبلت شما هنگ می کند، اولین کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید این است که تبلت را به اجبار راه‌اندازی مجدد کنید. کاری که راه اندازی مجدد دستگاه شما انجام می دهد این است که به زور سیستم عامل دستگاه شما را خاموش می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، شروعی کاملاً جدید به دستگاه شما می دهد و تضمین می کند که با مشکل هنگ کرده تبلت ایکس ویژن خود مواجه نشوید.

برای راه اندازی مجدد اجباری تبلت ایکس ویژن ایکس ویژن در صورت هنگ کردگی دستگاه:

  • دکمه های پاور و کاهش صدا را با هم فشار دهید و حدود هفت ثانیه نگه دارید.
  • سپس دستگاه شما شروع به راه اندازی مجدد می کند.
  • اگر دستگاه را نمی توان به اجبار راه اندازی مجدد کرد، فقط باید دستگاه را تخلیه کنید تا خاموش شود.
  • سپس می توانید تبلت را شارژ کرده و آن را از ابتدا راه اندازی مجدد کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه مادر برد خود را انتخاب کنیم؟

رفع 2. از ویژگی Device Maintenance استفاده کنید

اگر تبلت ایکس ویژن شما هر چند وقت یکبار هنگ می‌ کند و در بقیه زمان‌ها عالی کار می‌کند، می‌توانید از ویژگی Device Maintenance در حالی که تبلت کار می‌کند برای رفع مشکلی که با آن مواجه هستید استفاده کنید. Device Maintenance یک ویژگی است که در تنظیمات تبلت ایکس ویژن شما قرار دارد. این به شما امکان می دهد دستگاه خود را بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید هیچ خطایی روی آن وجود ندارد.

موارد زیر نشان می دهد که چگونه می توانید برگه ثابت و بی پاسخ را برطرف کنید:

  • برنامه تنظیمات را در تبلت ایکس ویژن خود اجرا کنید.
  • وقتی باز شد، روی گزینه ای که می گوید Device maintenance ضربه بزنید.
  • در صفحه زیر می توانید تبلت خود را با استفاده از گزینه های موجود بهینه سازی کنید.

رفع 3. تبلت ایکس ویژن را با ابزار تعمیر سیستم باز کنید

اگر تبلت شما خاموش نمی شود، دکمه پاور، دکمه صدا، دکمه هوم را امتحان کنید و صفحه بارگیری سبز رنگ را دریافت کنید، کاری که می توانید انجام دهید استفاده از ابزار تعمیر سیستم – DroidKit است. این یک راه حل کامل اندروید است که یک ابزار عالی تعمیر سیستم ایکس ویژن را برای مشکلات هنگی و مشکلات گیر کرده در اختیار شما قرار می دهد.

مهم نیست تبلت ایکس ویژن شما روی صفحه سیاه هنگ کرده و خاموش نمی شود، ثابت نمی شود یا در صفحه بارگیری یا صفحه راه اندازی ثابت نمی شود، DroidKit می تواند به شما کمک کند تا تبلت ایکس ویژن خود را به حالت عادی باز کنید و مجددا راه اندازی کنید. علاوه بر این، DroidKit به مسائل مختلف مربوط به خطاهای سیستم می‌پردازد، از جمله راه‌اندازی مجدد تلفن ایکس ویژن، خطای به‌روزرسانی میان‌افزار، خاموش یا روشن نشدن حالت ایمن، و غیره. بررسی کنید که چگونه DroidKit می‌تواند به شما در باز کردن هنگی ایکس ویژن کمک کند:

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات رایج برای تلویزیون ال سی دی

مرحله 1. آخرین نسخه DroidKit را در رایانه خود دانلود کنید و تبلت ایکس ویژن خود را به آن متصل کنید. برنامه را اجرا کنید و به حالت Fix System Issues بروید.

مرحله 2. در رابط “رفع مشکلات سیستم”، تبلت ایکس ویژن خود را از طریق یک USB دیجیتال به رایانه متصل کرده و برای ادامه، Start را فشار دهید.

مرحله 3. نرم افزار سعی می کند دستگاه ایکس ویژن شما را بر اساس شماره PDA آن مطابقت دهد. اگر کامل شد، باید Download Now را بزنید تا بسته سیستم عامل مربوطه را دریافت کنید.

مرحله 4. هنگامی که سیستم عامل دانلود شد، روی Fix Now ضربه بزنید. بعداً DroidKit روند تعمیر را آغاز می کند.

رفع 4. بازنشانی کارخانه ای تبلت

اگر هیچ یک از روش های بالا برای شما کار نکرد، آخرین راه حل شما باید این باشد که تبلت خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. بازنشانی دستگاه تمام محتویات و تنظیمات را حذف می کند و به شما امکان می دهد دستگاه خود را از ابتدا سفارشی کنید.

برای انجام این کار، به Settings > General Management > Reset > Factory data Reset > Reset بروید و روی Delete All ضربه بزنید تا دستگاه خود را بازنشانی کنید. قطعاً باید مشکل فریز دستگاه شما را برطرف کند زیرا تمام محتوای دستگاه شما را حذف می کند.

رفع 5. پشتیبان گیری از داده ها در رایانه شما

یکی از دلایل احتمالی هنگ کردگی تبلت ایکس ویژن شما این است که محتوای بیش از حد در دستگاه شما ذخیره شده است. اگر اعتراف می‌کنید که فایل‌های زیادی را در دستگاه خود ذخیره کرده‌اید و فضای حافظه آزاد زیادی در دسترس نیست، ممکن است بخواهید از برخی از اطلاعات خود در رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس داده‌ها را از تبلت ایکس ویژن خود حذف کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عمر مفید تلویزیون

وقتی نوبت به تهیه نسخه پشتیبان از محتوا در دستگاه ایکس ویژن می رسد، چندین گزینه پشتیبان برای انتخاب دارید. یا می توانید از Samsung Cloud از Settings > Cloud and accounts > Samsung Cloud استفاده کنید یا می توانید از یک برنامه اختصاصی مانند AnyDroid استفاده کنید تا به راحتی از داده های تبلت ایکس ویژن خود در رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

AnyDroid برای مدیریت دستگاه های اندرویدی ساخته شده است، شما به راحتی می توانید از دستگاه اندروید خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. فقط AnyDroid را دانلود کنید و اطلاعات اندروید خود را از هنگی در امان نگه دارید.

شاید این را دوست داشته باشید: چه زمانی باتری تبلت ایکس ویژن شما نیاز به تعویض دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 15 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »