نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع گرمی بیش از حد PS4

گرمی بیش از حد PS4/ آیا PS4 شما بیش از حد گرم می شود؟ و آیا می خواهید بدانید که چگونه گرمای بیش از حد PS4 را برطرف کنید؟ این مقاله به شما کمک می‌کند تا با روش‌های آزمایش‌شده، تعمیر بیش از حد PS4 را برطرف کنید تا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود. هر زمان که سیستمی را خریداری می کنید ممکن است یک سیستم کامپیوتری، لپ تاپ، کنسول های بازی، موبایل یا هر تجهیزات الکتریکی باشد، با گذشت زمان شروع به گرم شدن می کند.

دلیل خاصی در پشت این موضوع وجود ندارد اما دلایل متعددی وجود دارد که می تواند منجر به گرم شدن دستگاه شما شود. مشکل گرمایش در دستگاه می تواند به دلیل عوامل خارجی باشد مانند اینکه شما در حال بازی یا کار با دستگاه یا سیستم خود در یک محیط گرم هستید یا ممکن است برخی از عوامل داخلی مانند قدیمی بودن سیستم وجود داشته باشد.

سیستم خنک کننده پلی استیشن 4

کنسول های بازی مانند PS4 به طور خاص با در نظر گرفتن اینکه بیش از حد گرم نمی شوند طراحی شده اند. از آنجایی که گیمرها دوست دارند به جلسات طولانی بازی بروند، پراکندگی گرما و تهویه مناسب یکی از اولین چیزهایی است که سازندگان به آن توجه می کنند. فرآیند خنک‌سازی را می‌توان به‌گونه‌ای مشاهده کرد که قاب PS4 به‌طور ویژه برای دفع گرما طراحی شده است و فن‌های اگزوز طوری طراحی شده‌اند که هوا را به درستی به تمام اجزای آن پخش کنند.

گرمی بیش از حد PS4

دلایل داغ شدن بیش از حد PS4

دلایل کمی وجود دارد که می تواند منجر به گرم شدن PS4 شما شود، زمانی که یک قطعه کار نمی کند ممکن است گرمای بیش از حد را تجربه کنید، ممکن است درایور سخت افزار به درستی کار نکند، یا حتی گاهی اوقات درگیری در یک فایل وجود دارد که باعث سردرگمی سیستم و تاثیر می شود. نحوه عملکرد CPU و GPU اما بیشتر اوقات، سیستم خنک کننده جریان هوا آنطور که باید کار نمی کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن ps4

چگونه گرم شدن بیش از حد PS4 را برطرف کنیم؟

چند چیز وجود دارد که می تواند به شما در تعمیر PS4 کمک کند، مانند تمیز کردن قاب PS4، تعمیر خنک کننده داخلی، اطمینان از تهویه مناسب، تغییر محل PS4، خرید پایه عمودی با فن خنک کننده و غیره. همه این مراحل در زیر به درستی توضیح داده شده است.

روش 1: پلی استیشن 4 خود را تمیز کنید

قبل از شروع فرآیند تمیز کردن، PS4 خود را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید. فن PS4 را پاک کنید. حالا با مکش هوا با کمک جاروبرقی، درگاه اگزوز را تمیز کنید. همچنین به یاد داشته باشید که خمیر حرارتی را جایگزین کنید. حالا، همه چیز را به جای خودش برگردانید و می توانید بروید.

روش 2: فن PS4 را تمیز کنید

وقتی فن را از PS4 خارج کردید، فن را با یک سواب پنبه ای آغشته به یک قطره الکل تمیز کنید. قبل از اتصال فن به PS4 و وصل کردن آن به برق، مطمئن شوید که الکل تبخیر شده است. این به شما کمک می کند تا فن PS4 خود را تمیز کنید.

روش 3: مکان PS4 را تغییر دهید

ممکن است این خود PS4 نباشد، بلکه مکانی است که شما PS4 خود را در آن نگهداری می کنید، مشکل داغ شدن بیش از حد را ایجاد می کند. برای این کار یا می توانید آن مکان را به درستی تمیز کنید یا آن را تغییر دهید و PS4 را در جای دیگری نگه دارید.

روش 4: با یک تکنسین چک کنید

گاهی بهتر است به جای آن، خودمان تکنسین شویم، آن را یا به یک مرکز خدمات معتبر یا به یک تکنسین مناسب ببریم تا او بتواند کارش را انجام دهد و مشکل گرمای بیش از حد را به درستی برطرف کند. به این دلیل است که این کنسول ها مدارهای پیچیده ای دارند و یک اشتباه شما می تواند محصول گران قیمت شما را خراب کند، زیرا آنها ارزان نیستند. بنابراین، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  سنسور تنظیم دمای یخچال

نحوه بررسی داغ شدن بیش از حد PS4

از دو طریق می توانید بررسی کنید که PS4 شما بیش از حد داغ شده است. یا می توانید با لمس آن آن را احساس کنید یا می توانید پاسخ آن را در حین بازی ببینید و تجزیه و تحلیل کنید که چه مشکلی در PS4 شما وجود دارد. این دو راه می تواند برای شما مفید باشد و برای اینکه ببینید PS4 شما گرم می شود یا خیر نیازی به هیچ قدرت فوق العاده ای ندارید.

ممکن است چند اتفاق بیفتد که علائم گرم شدن بیش از حد PS4 را به شما نشان دهد. یک نشانه مطمئن از داغ شدن بیش از حد PS4 زمانی است که فن خنک کننده همیشه با حداکثر سرعت خود کار می کند. در حین بازی، ممکن است متوجه کاهش عملکرد یا تجربه آن شوید. از این رو، اگر با مشکلات ناپایداری سیستم مانند خاموش شدن ناگهانی، خرابی صفحه آبی و یخ زدگی مواجه شدید، نشانه مطمئنی از داغ شدن بیش از حد سیستم شما است.

روشن و خاموش کردن ps4 در حالت استراحت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »