نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های تبدیل یک تلویزیون معمولی به هوشمند

تبدیل یک تلویزیون معمولی به هوشمند. تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند نه تنها تعریف سنتی تلویزیون ایکس ویژن را تغییر داده‌اند، بلکه عملکرد و کاربرد را نیز گسترش داده‌اند. شبیه به تکامل تلفن های همراه به تلفن های هوشمند، تلویزیون ایکس ویژن ها نیز اکنون به تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند تبدیل شده اند.

کسانی که هنوز یک تلویزیون ایکس ویژن معمولی دارند، اما خواهان عملکرد یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند هستند بدون اینکه بخواهند روی یک تلویزیون ایکس ویژن کاملاً جدید سرمایه گذاری کنند، خوش شانس هستند. راه های کمی برای تبدیل تلویزیون ایکس ویژن معمولی به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند وجود دارد.

تبدیل یک تلویزیون معمولی به هوشمند

4 روش برای تبدیل تلویزیون ایکس ویژن معمولی به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند

در ادامه این مقاله چند راه حل وجود دارد تا به راحتی این کار را انجام دهید.

دستگاه های استریمینگ

امروزه دستگاه های پخش جریانی زیادی وجود دارد که روشی مقرون به صرفه برای تبدیل تلویزیون ایکس ویژن به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند هستند. هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. آنها قابلیت های اینترنت را به تلویزیون ایکس ویژن شما اضافه می کنند، یک رابط کاربری بصری به ارمغان می آورند و در برخی موارد، از ویژگی هایی مانند Dolby Vision، Atmos و HDR پشتیبانی می کنند.

توجه داشته باشید که برای کارکرد ویژگی‌های دوم، تلویزیون ایکس ویژن شما باید به صورت بومی از آنها پشتیبانی کند. برخی از گزینه های موجود در بازار عبارتند از Airtel Xstream Smart Stick و Apple TV به نام چند.

ست تاپ باکس هوشمند

این شاید راحت ترین راه برای تبدیل تلویزیون ایکس ویژن معمولی شما به یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند باشد. اگر قبلاً یک اتصال کابلی دارید، به احتمال زیاد ارائه‌دهنده شما نیز گزینه‌ای برای ارتقاء به ستاپ باکس هوشمند داشته باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل شارژ نشدن شارژر تبلت ایکس ویژن

این جعبه‌های هوشمند یک رابط کاربری آسان و اکثر برنامه‌های پخش جریانی را ارائه می‌کنند که می‌توانید در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند دانلود کنید. برخی از این ارائه‌دهندگان به‌جای اشتراک جداگانه در برنامه‌ها، بسته‌هایی را نیز ارائه می‌دهند که اتصال کابلی و اشتراک برنامه‌های پخش جریانی را در کنار هم قرار می‌دهند.

این گزینه برای کسانی که در درجه اول می خواهند کانال های تلویزیون ایکس ویژنی زنده زیادی را تماشا کنند و گهگاه از OTT برای تماشای فیلم ها یا سریال های جدید استفاده می کنند بسیار مناسب است.

کنسول بازی

تمامی کنسول های بازی مدرن قادر به پخش ویدئو هستند. کنسول هایی مانند ایکس باکس سری ایکس یا پلی استیشن 5 فضای زیادی و همچنین قدرت پردازشی دارند. شما نه تنها می توانید بازی های مختلف را ذخیره کنید، بلکه می توانید انواع برنامه های پخش جریانی مختلف مانند Netflix، Prime Video و Apple TV+ را نیز دانلود کنید. با این حال این یک گزینه مناسب برای همه نیست.

کنسول‌های بازی گران هستند و لزوماً ساده‌ترین رابط‌های کاربری را برای پیمایش ندارند. این در درجه اول برای گیمرهایی مناسب است که می خواهند بیشترین استفاده را از کنسول خود ببرند.

اتصال لپ تاپ

این شاید ساده ترین و راحت ترین راه برای افزودن قابلیت های پخش جریانی به تلویزیون ایکس ویژن شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لپ تاپ را با استفاده از کابل HDMI به تلویزیون ایکس ویژن خود متصل کنید.

پس از اتصال، از کنترل از راه دور تلویزیون ایکس ویژن برای جابه‌جایی به ورودی HDMI استفاده کنید تا صفحه لپ‌تاپ شما روی تلویزیون ایکس ویژن منعکس شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن

توجه داشته باشید که در این حالت نمی توانید تلویزیون ایکس ویژن خود را با استفاده از ریموت کنترل کنید. ممکن است کیفیت تصویر یک دستگاه پخش اختصاصی را دریافت نکنید، اما آنقدرها هم بد نیست.

نتیجه

اینها راههای مطمئنی برای تبدیل تلویزیون ایکس ویژن معمولی شما به یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند هستند که قادر به انجام کارهای بسیار بیشتر از نمایش کانال های تلویزیون ایکس ویژنی زنده نیست. راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه، اتصال لپ‌تاپ موجود به تلویزیون ایکس ویژن است، اما نمی‌تواند راه‌حل طولانی‌مدتی باشد.

شما یا به یک ست تاپ باکس هوشمند یا یک دستگاه پخش اختصاصی نیاز دارید. بسته به میزان پخش جریانی و تعداد کانال‌های کابلی که می‌خواهید تماشا کنید، می‌توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه تنظیم نور پس زمینه LCD تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »