نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های جلوگیری از داغی PS5

جلوگیری از داغی PS5

در این مقاله قصد داریم نکاتی درباره جلوگیری از داغی PS5 به شما معرفی کنیم. شما می توانید با کاهش فعال دمای PS5 و خنک نگه داشتن آن از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید. شما می توانید این کار را با امتحان هر یک از راه حل های ذکر شده در زیر انجام دهید:

جلوگیری از داغی PS5

کنسول را در مکانی باز و دارای تهویه مناسب قرار دهید

مطمئن شوید که PS5 خود را در فضایی بسته نگه دارید. این مهم است که کنسول شما هوای خنک دریافت کند تا از تهویه مناسب اطمینان حاصل شود. همچنین توصیه می شود آن را از گوشه یا دیوار دور نگه دارید.

کنسول خود را روی سطحی بالاتر از کف قرار دهید

گرد و غبار سنگین است و معمولاً روی زمین می نشیند، بنابراین نگه داشتن PS5 خود روی هر سطحی که بالاتر از کف است، تجمع گرد و غبار را کاهش می دهد.

بهتر است PS5 خود را روی سکوی سنگی، چوبی یا مرمری قرار دهید. همچنین توصیه می شود در صورت امکان از پایه استفاده کنید. ما OIVO PS5 Stand With Suction Cooling Fan (در آمازون) را توصیه می کنیم.

چه PS5 خود را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید، مطمئن شوید که پایه را بالاتر از سطح زمین و دریچه‌ها به سمت عقب قرار می‌دهید.

کنسول را روی یک سطح سخت قرار دهید

نگه داشتن کنسول خود روی فرش یا هر سطح کرکی دیگر، احتمال مسدود شدن دریچه های PS5 توسط فیبرها را افزایش می دهد. توصیه می شود کنسول را روی یک سطح سخت قرار دهید و از پوشاندن آن با پتو یا پارچه خودداری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع تاری تلویزیون ایکس ویژن

دریچه های هوای PS5 خود را به طور منظم تمیز کنید

به گفته سونی، استفاده از یک جاروبرقی کم مصرف بهترین راه برای تمیز کردن دریچه‌های هوای PS5 است. یک جاروبرقی به شما این امکان را می دهد که تمام زباله ها و گرد و غبار انباشته شده را بدون جدا کردن PS5 خود تمیز کنید.

همچنین توصیه می شود از یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن قسمت های بیرونی بزرگتر کنسول استفاده کنید، در حالی که برس های نرم برای تمیز کردن فضای داخلی PS5 شما مناسب تر هستند.

بازی های خود را بررسی کنید

یک بازی خاص ممکن است فشار زیادی به PSU وارد کند و پلی استیشن شما را بیش از حد داغ کند. بهتر است بررسی کنید که آیا کنسول شما فقط زمانی که در حال انجام یک بازی خاص هستید داغ می شود یا اینکه گرمای بیش از حد یک مشکل ثابت است. اگر از نسخه دیجیتالی بازی استفاده می کنید، دیسک آن را اجرا کنید و بالعکس.

محل قرارگیری و موقعیت کنسول خود را بررسی کنید

موقعیت PS5 شما (افقی یا عمودی) نباید بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. با این حال، اگر کنسول خود را در حالت عمودی قرار داده اید، با کاهش فضای خالی اطراف آن، تغییر آن به حالت افقی ممکن است کمک کننده باشد.

اتاق خود را خنک و تمیز نگه دارید

هنگام استفاده از PS5 بهتر است کولر را روشن کنید یا از فن استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید در یا پنجره‌ها را برای بهبود گردش هوا باز کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تست صفحه سیاه تلویزیون ایکس ویژن

همچنین توصیه می‌شود که وسایل اضافی مانند لباس، اسباب‌بازی و سایر موارد مشابه را که در بالای کنسول نگهداری می‌کنید، بردارید. اجازه ندهید حیوانات خانگی شما خیلی به PS5 شما نزدیک شوند، زیرا خز می تواند به سرعت و به راحتی دریچه های هوا را مسدود کند.

PS5 را باز کنید و فن را تمیز کنید

حتی اگر PS5 خود را در یک منطقه خنک و باز قرار دهید، ممکن است نتوانید مشکل گرمای بیش از حد را برطرف کنید. تغییر تنظیمات همچنان ممکن است منجر به صدای بلند فن و پیام های خطا شود.

در این حالت تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که کنسول را باز کنید و تمام گرد و غبار را از داخل پاک کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این راه حل می تواند گارانتی شما را باطل کند. اگر می خواهید کنسول را تحت گارانتی نگه دارید، بهتر است آن را به یک مرکز خدمات ببرید یا با پشتیبانی مشتری ایکس ویژن تماس بگیرید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: دلایل هنگی PS5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

توضیحات کامل PS5 Ray Tracing
مقالات سایت
توضیحات کامل PS5 Ray Tracing

توضیحات کامل PS5 Ray Tracing چیست؟ این مقاله به بررسی ردیابی پرتوهای PS5 می‌پردازد، از جمله هر آنچه که می‌خواهید در مورد ردیابی پرتو PS5،

ادامه مطلب »