نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی

صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی: اگر اخیرا ایکس باکس وان خود را روشن کرده اید و چیزی را که برخی از کاربران آن را صفحه سیاه مرگ توصیف می کنند ارائه کرده اید، تنها نیستید. اما اگر نگران این هستید که این پایان رابطه زیبایی است که شما و کنسول بازیتان در طول سال ها ایجاد کرده اید، می توانید آن را متوقف کنید. راه هایی وجود دارد که می توانید بر این وضعیت استرس زا غیرقابل انکار غلبه کنید. ما در این مقاله همه چیزهایی را که باید بدانید را پوشش خواهیم داد.

صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی

نحوه رفع صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی

مجموعه ای از اصلاحات بالقوه مختلف وجود دارد که می توانید برای رفع سیاهی صفحه پس از مشکل راه اندازی امتحان کنید. اینکه کدام یک کار می کند، بستگی به این دارد که دقیقاً علت مشکل چیست. اما نکات مهم ما به شرح زیر است: ابتدا، با اطمینان از اینکه مشکلی در ارتباط بین تلویزیون و کنسول شما نیست، شروع کنید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما طبق توصیه مایکروسافت، ارزش آن را دارد که مراحل زیر را طی کنید:

  • تأیید کنید که تلویزیون و کنسول شما هم روشن هستند
  • بررسی کنید که تلویزیون شما روی سیگنال ورودی صحیح (HDMI) تنظیم شده باشد. همچنین بررسی کنید که اتصالات کابل HDMI به کنسول و تلویزیون شما ایمن باشد
  • بررسی کنید که کابل HDMI به پورت «out to TV» کنسول متصل باشد
  • کابل HDMI را به یک پورت HDMI دیگر تلویزیون خود وصل کنید
  • همچنین سعی کنید از کابل HDMI دیگری برای اتصال کنسول خود به تلویزیون خود استفاده کنید
  • کنسول خود را به تلویزیون دیگری متصل کنید
  • چرخه برق کنسول خود: دکمه Xbox را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا کنسول خاموش شود و سپس دوباره آن را روشن کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  راه اندازی Google Nearby Share برای دستگاه های ویندوز

ایکس باکس وان خود را هارد ریست کنید

گاهی اوقات فرآیند راه‌اندازی ممکن است بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد – در برخی موارد تا ده دقیقه. اما اگر بعد از ده دقیقه هنوز به جایی نرسیدید، نکته بعدی که باید در نظر بگیرید تنظیم مجدد کنسول است، همانطور که در مراحل زیر توضیح داده شده است:

  • اگر از اتصال شبکه سیمی استفاده می کنید، کابل شبکه را جدا کنید.
  • کنسول خود را خاموش کنید و سپس سیم برق را از برق بکشید تا مطمئن شوید که کنسول کاملاً خاموش است.
  • 30 ثانیه صبر کنید و سپس سیم برق را دوباره وصل کنید.
  • دکمه BIND (واقع در سمت چپ کنسول) و دکمه EJECT (در جلوی کنسول) را فشار داده و نگه دارید و سپس دکمه Xbox را در کنسول فشار دهید.
  • به نگه داشتن دکمه های BIND و EJECT برای 10-15 ثانیه ادامه دهید.
  • به دو آهنگ «پاور بالا» با فاصله چند ثانیه گوش دهید. می توانید دکمه های BIND و EJECT را بعد از دومین صدای روشن کردن رها کنید.
  • اگر نسخه تمام دیجیتال Xbox One S دارید، باید دکمه Xbox و دکمه Bind را فشار داده و نگه دارید، زیرا کنسول شما دکمه Eject ندارد.

صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی: امیدواریم این امر به ایکس باکس شما اجازه راه اندازی مجدد در حالت وضوح پایین (640×480) را بدهد. سپس می توانید با انجام مراحل زیر این مورد را بازنشانی کنید:

  • سیستم > تنظیمات > نمایش و صدا > خروجی ویدیو

معمولاً این مراحل برای رفع مشکل کافی است. اما در غیر این صورت، قدم بعدی این است که برای کمک بیشتر با پشتیبانی Xbox تماس بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشخصات فنی و ظاهری مادربرد

چرا صفحه سیاه Xbox One اتفاق می افتد؟

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است مشکل ساز باشد. اولین و مسلماً رایج‌ترین مورد این است که شخصی تلویزیون خود را به درستی تنظیم نکرده است، و این فقط خطای کاربر است، نه چیزی شوم‌تر. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد.

صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی: برای برخی از اعضای برنامه ایکس باکس اینسایدر، زمانی که به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی را دانلود کرده‌اند که کاملاً آزمایش نشده است، از این مشکل رنج می‌برند و آنها را در تاریکی فرو می‌برد. برای دیگران، نقص در بارگذاری داشبورد Xbox مقصر است. همچنین پیشنهادهایی وجود دارد که ممکن است به قطعی Xbox Live مرتبط باشد. آنچه مسلم است این است که به نظر نمی رسد دلیل قطعی وجود داشته باشد.

هر دلیلی که برای وضعیت خاص شما باشد، مراحل بالا بهترین گزینه برای رفع آن است. مطمئن شوید که فراموش نکرده اید تل را روشن کنید. یک هارد ریست کنسول را انجام دهید. به امید بهترین ها با مایکروسافت تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

مشکلات به روز رسانی ایکس باکس وان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »