نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم وجود سیگنال مانیتور ایکس ویژن

عدم وجود سیگنال مانیتور . سیگنالی برای مانیتور ایکس ویژن وجود ندارد. این بسیار ناامید کننده است و یکی از دشوارترین مشکلات فنی برای حل آن است. بدون نمایشگر، چگونه می توانید مشکل را به درستی برطرف کنید؟ در این راهنما، ما به این خواهیم پرداخت که اگر رایانه شما روشن شد اما سیگنالی به مانیتور ایکس ویژن وجود نداشت چه کاری انجام دهید.

عدم وجود سیگنال مانیتور

روشن بودن و عدم وجود سیگنال مانیتور

اول از همه، نگران نباشید اگر این موضوع بلافاصله حل شد. بسیاری از مردم فراموش می کنند که مانیتور ایکس ویژن خود را خاموش کرده اند یا ممکن است این کار را به طور معمول انجام ندهند که همیشه منجر به یک صفحه سیاه می شود. با این حال، چند بار دکمه روشن/خاموش را روی کیس کامپیوتر خود امتحان کنید و دوبار بررسی کنید تا ببینید که مانیتور ایکس ویژن واقعاً قرار است قبل از حرکت روشن شود.

امتحان مانیتور ایکس ویژن دیگری

باید بررسی کنید که مشکل از مانیتور ایکس ویژن نیست. اگر اتصال کامپیوتر شما به مانیتور ایکس ویژن دیگری منجر به کارکرد آن شود، ممکن است اولین موردی که امتحان کردید خراب شود. اگر همچنان یک صفحه خالی را روی یک مانیتور ایکس ویژن دیگر نشان می دهد، مراحل بیشتری وجود دارد که باید انجام دهید.

بررسی کابل در عدم وجود سیگنال مانیتور

در مرحله بعد، کابل های مانیتور ایکس ویژن و کامپیوتر را دوبار بررسی کنید. کابل برق مانیتور ایکس ویژن را بررسی کنید و بررسی کنید که پریز برقی که از آن برق دریافت می کند، برق سایر وسایل یا دستگاه ها را تامین می کند. اگر کابل برق روی پریز برق است، ممکن است لازم باشد دوبار بررسی کنید و مطمئن شوید که پریز برق روشن است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

اما باید کابل هایی که به خود کامپیوتر منتهی می شوند را نیز بررسی کنید. بررسی کنید که کابل ها سالم باشند و توسط جوندگان شکسته یا جویده نشده باشند. همچنین مطمئن شوید که آنها بیرون نیفتاده اند یا به طور تصادفی توسط کسی که روی آنها زمین زده است بیرون کشیده نشده اند.

سیم برق را بردارید و بررسی کنید که آیا چیزی در جایی که به برق وصل شده است وجود ندارد. وقتی کارتان تمام شد، سیم برق را دوباره و محکم بگذارید.

اگر کابل ها شکسته شده اند، بسته به اینکه به کدام یک نیاز دارید، سعی کنید کابل های جایگزین HDMI، VGA یا DVI را پیدا کنید.

ریست کردن مانیتور ایکس ویژن

اگر مانیتور ایکس ویژن شما روشن است و همه چیز به درستی وصل شده است، ادامه دهید و مانیتور ایکس ویژن را از ابتدا تنظیم مجدد کنید. این شامل خاموش کردن مانیتور ایکس ویژن به صورت دستی و جدا کردن آن از منبع تغذیه است. قبل از اینکه مانیتور ایکس ویژن را دوباره وصل کنید و دوباره همه چیز را روشن کنید، حدود 30 ثانیه صبر کنید. اگر بازنشانی مانیتور ایکس ویژن کار درستی نکرد، ادامه دهید.

قطع تمام دستگاه های خارجی غیر ضروری

با وجود تمام تلاش‌های ما، گاهی اوقات رایانه‌ها ممکن است گیج و فرسوده شوند. اگر رایانه در حال پردازش چندین دستگاه یا دستگاه به طور همزمان باشد، ممکن است گیج شده باشد و نتواند سیگنال مانیتور ایکس ویژن شما را به درستی هدایت کند. برای این منظور، باید هر گونه دستگاه خارجی غیرضروری مانند بلندگو یا وب کم را جدا کنید. به رایانه این فرصت را بدهید که به طور انحصاری بر روی مشکل مانیتور ایکس ویژن لپ تاپ تمرکز کند و ببینید آیا این کار درست است یا خیر.

این مطلب توصیه شده برای شما :  8 مشکل رایج کنسول بازی ایکس ویژن

پیشنهاد مطالعه: راهنمای گام به گام تمیز کردن مانیتور ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 19 =

نشت مایع از تلویزیون
مقالات سایت
نشت مایع از تلویزیون ایکس ویژن

علت نشت مایع از تلویزیون چیست؟ آیا تلویزیون ایکس ویژن شما مایع نشت می کند؟ افشای اطلاعات می‌تواند بسیار نگران‌کننده و خسته‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »