نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات اصلی ایکس ویژن

متداول ترین مشکلات ایکس ویژن

عملکرد نادرست تلویزیون می تواند منبعی برای تحریک باشد، در نتیجه برنامه های مورد علاقه خود را از دست داده یا شاهد یک صفحه نمایش حباب دار باشید. شما می توانید برخی از کارهای تعمیر ساده را به تنهایی انجام دهید، اما تنها در صورتی که این مشکل یک مشکل کلی باشد که بیشتر تلویزیون ها را درگیر می کند. فقط متخصصان ممکن است تعمیر تلویزیون پیچیده تری را در اتوبیکوک انجام دهند. مشکلات منحصر به فرد در فرم تلویزیون شما (LCD، پلاسما یا CRT) یا مدل نیز ممکن است نیاز به توجه متخصص داشته باشد.

بهبود تصویر تلویزیون با طرح عقب

یک تصویر بد می تواند یک نمایش تلویزیونی یا فیلم کاملا خوب را خراب کند، اما می تواند تضمین کند که تلویزیون با نمای عقب شما همیشه دارای یک تصویر عالی است. شما می توانید مشکلات را به تنهایی حل کنید و از هزینه بردن تلویزیون خود به مغازه تعمیر تلویزیون Etobicoke جلوگیری کنید. تلویزیون پشتی شما برخی گزینه ها را برای کمک به خود ارائه می دهد، اما ممکن است نیاز به تمیز کردن خوبی باشد.

نظافت مناسب

گرد و غبار داخلی یا تمیز کردن آوار ممکن است باعث شود که یک تلویزیون با نمای عقب یک تصویر مبهم نشان دهد یا در غیر این صورت کیفیت تصویر را کاهش دهد. با باز کردن دستگاه تلویزیون و تمیز کردن سه لامپ رنگی داخل، می توانید این مشکل را برطرف کنید. قبل از برداشتن قاب پشتی، تلویزیون را از برق بکشید و زمان کافی برای خنک شدن بگذارید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال

برای شستن لامپ ها فقط باید از پارچه میکروفیبر و پاک کننده لنز استفاده کنید. پاک کننده های حاوی آمونیاک که معمولاً در سایر لامپ ها استفاده می شوند، می توانند رنگ آینه را در تلویزیون شما تغییر دهند.

تعویض لامپ

تلویزیون ها از لامپ های عقب استفاده می کنند که معمولاً حدود 1000 ساعت قبل از تعویض دوام می آورند. اگر ارزش تصویر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است – برای مثال، اگر تصویر کم نور است یا قسمت هایی از صفحه نمایش شما تاریک است – ممکن است لازم باشد نور را حذف کنید. بسیاری از تلویزیون ها برای دستیابی و برداشتن لامپ به یک پیچ گوشتی نیاز دارند، اما برای تصمیم گیری در مورد روش صحیح، دفترچه راهنمای کاربر را مرور کنید. هنگام تغییر این لامپ ها دستکش بپوشید.

حذف تداخل

سایر دستگاه ها و دستگاه های الکترونیکی می توانند با تلویزیون عقب شما تداخل داشته باشند. برای مثال چراغ ها و بخاری های هالوژن می توانند باعث ایجاد اختلال در فرکانس های رادیویی شوند. روی صفحه به صورت ایستا ظاهر می شود و ممکن است دلیل کیفیت پایین فیلم باشد. منابع نفوذ را خاموش کنید تا مشکل حل شود. در صورت ثابت ماندن دستگاه، تلویزیون یا پریز خود را به پریزهای مختلف وصل کنید.

کاهش سر و صدا

کیفیت پایین تصویر گاهی با سیگنالی که تلویزیون شما دریافت می کند فعال می شود. برای کاهش ضعف پخش سیگنال یا سیگنال کابلی، ویژگی کاهش الکترونیکی نویز را در تلویزیون های نمایشی عقب فعال کنید. این عملکرد شبح هایی را که ممکن است در مانیتور شما ظاهر شود، هم ثابت و هم کامل، لغو می کند. بهتر است با استفاده از ویژگی همگرایی خودکار تلویزیون، که می تواند شبح تک رنگ را حذف کند ترکیب شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  کاربرد مین برد تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »