نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات تلویزیون های صفحه تخت ایکس ویژن

تلویزیون صفحه تخت روشن نمی شود

تلویزیون صفحه تخت عبارت است از هر تلویزیون ایکس ویژنی با نمای شیشه ای تخت (به جای تلویزیون ایکس ویژن های قدیمی و گرد). این تلویزیون ایکس ویژن ها لزوماً نیاز به ضخامت ندارند-تلویزیون ایکس ویژن های پروژکشن دارای صفحه تخت هستند اما هنوز یک یا دو فوت عمق دارند.

راهکار رفع مشکل

اگر متوجه شدید که تلویزیون ایکس ویژن شما به درستی روشن نمی شود، باید مشکل را برطرف کنید. دلیل دقیق ممکن است متفاوت باشد، و امیدوارم بتوانید مشکل را برطرف کنید. (اگر تلویزیون ایکس ویژن به دلیل برق گرفتگی کوتاه شده باشد، نمی توانید کاری انجام دهید).

مرحله 1

دکمه روشن / خاموش تلویزیون ایکس ویژن را فشار دهید و نه کنترل از راه دور. ممکن است باتری های کنترل از راه دور تمام شده باشند. اگر تلویزیون ایکس ویژن روشن شد، می دانید که باید باتری های ریموت را تعویض کنید.

مرحله 2

کابل برق را از تلویزیون ایکس ویژن جدا کرده، سپس آن را در پریز برق دیگری وارد کنید. گاهی اوقات پریزها آسیب می بینند و جریان برق را تأمین نمی کنند. در این صورت، تغییر اتصال پریز برق مشکل را برطرف می کند.

مرحله 3

ورودی تلویزیون ایکس ویژن را به اتصال دیگری تغییر دهید. ممکن است ورودی اشتباه را انتخاب کرده باشید که باعث می شود تلویزیون ایکس ویژن سیاه صفحه نمایش دهد.

مرحله 4

یک دستگاه منبع متفاوت (مانند پخش کننده DVD یا گیرنده کابل) را به تلویزیون ایکس ویژن وصل کنید. اگر تجهیزات منبع آسیب دیده باشند، تصویری از سخت افزار دریافت نخواهید کرد. اگر تلویزیون ایکس ویژن هنوز تصویری را نشان نمی دهد، کمبود برق در فضای داخلی تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد. برای اینکه ببینید آیا راهی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد، باید آن را به تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن محلی ببرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  کویل صدا در PS5 چیست؟

تلویزیون صفحه تخت

چگونه می توان یک تصویر دانه دار را در تلویزیون ایکس ویژن LCD خود ثابت کرد

شما می توانید با دانستن چند مورد از رایج ترین علل، به سرعت یک تصویر دانه دار یا برفی را در تلویزیون ایکس ویژن LCD خود حذف کنید. به عنوان مثال، اگر اخیراً به یک ارائه دهنده تلویزیون ایکس ویژن کابلی یا ماهواره ای جدید وصل شده اید، پیکربندی راه اندازی ممکن است نادرست باشد. آب و هوای بد نیز می تواند مشکلات دریافت تلویزیون ایکس ویژن را به همراه داشته باشد. طوفان های رعد و برق در منطقه ای که ایستگاه در حال پخش است می تواند تصاویر مبهمی تولید کند. تداخل مغناطیسی می تواند هم از بیرون و هم از منابع داخلی ایجاد شود. این مسائل را یک به یک حل کنید تا به شما کمک کند تصویر تلویزیون ایکس ویژن خود را به تمرکز واضح تری برسانید.

مرحله 1

کانال را بچرخانید تا مشخص شود که آیا دانه بندی یک مشکل جداگانه است یا خیر. اگر مشکل در کانال های دیگر ظاهر نمی شود، احتمالاً مشکل در مجموعه شما نیست. با ارائه دهنده تلویزیون ایکس ویژن کابلی یا ماهواره ای خود تماس بگیرید. اگر تصویر مبهم در کانال های اضافی نمایش داده می شود، به مرحله بعدی بروید.

مرحله 2

تمام سیم های کابل و اتصالات خارجی که مستقیماً به تلویزیون ایکس ویژن می روند را سفت کنید. ضمیمه های شل باعث ایجاد تصویر ضعیف یا عدم وجود تصویر می شوند.

مرحله 3

دمای اتاق را بالا ببرید. بسیاری از تلویزیون ایکس ویژن های LCD در دمای بین 5 تا 40 درجه سانتیگراد یا 41 تا 104 درجه فارنهایت بهترین عملکرد را دارند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعویض CPU

مرحله 4

تلویزیون ایکس ویژن را از وسایلی که هوای سرد یا سر و صدا تولید می کنند دور کنید. جاروبرقی، مخلوط کن و مرطوب کننده هنگام کار، ممکن است باعث تداخل تلویزیون ایکس ویژن شود.

مرحله 5

به دنبال آسیب دیدگی و اتصالات شل در آنتن خارجی و خطوط کابل باشید. این کار را از راه دور انجام دهید بدون اینکه به هیچ کدام از آن قسمت ها دست بزنید. در صورت مشاهده آسیب، برای بازرسی و تعمیر بیشتر با تکنسین خدمات تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »