نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات مرورگر اینترنت کامپیوتر

تاثیرات اسکریپت طولانی مدت روی مرورگر اینترنت

مرورگر اینترنت شما گاهی اوقات ممکن است یک کادر محاوره ای را نمایش دهد که به شما اطلاع می دهد با یک اسکریپت طولانی مدت مواجه شده است. ممکن است متوجه شوید مرورگر به آرامی اجرا می شود یا در حال انجماد است و ممکن است هنگام بارگیری اسکریپت در بارگیری وب سایت های دیگر با مشکل مواجه شوید. خودتان را بیاموزید که اسکریپت چیست و چه موقع آن را پایان دهید.

اسکریپت چیست؟

در بیشتر موارد، اسکریپتی که پیام اسکریپت طولانی مدت به آن اشاره می کند، قطعه ای از کد جاوا اسکریپت است که مرورگر اینترنت شما سعی در اجرای آن دارد. از جاوا اسکریپت برای بهبود تجربه مرور شما استفاده می شود زیرا امکان عملکردهای مختلف را در وب سایت هایی که بازدید می کنید امکان پذیر می سازد.

به عنوان مثال، جاوا اسکریپت برای اعتبارسنجی فرم هایی که در یک وب سایت پر می کنید، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر یک قسمت مورد نیاز را از دست دادید، بلافاصله به شما گفته می شود که در مقابل دریافت پیام خطا پس از ارسال فرم، بلافاصله به شما اطلاع داده می شود.

جاوا اسکریپت همچنین انیمیشن ها را در یک وب سایت به همراه بسیاری از ویژگی های دیگر امکان پذیر می کند. اکثر اسکریپت ها بدون مشکل اجرا می شوند، اما گاهی اوقات جاوا اسکریپت ممکن است باعث ظاهر شدن یک پیام خطا شود.

مرورگر اینترنت

اسکریپت طولانی مدت

اسکریپت ها به طور موثر برنامه های کامپیوتر ایکس ویژن هستند و حتی برنامه های کوچک نیز می توانند دارای پیچیدگی هایی باشند که منجر به اجرای ناکارآمد در شرایط خاص می شود. این مورد در مورد اسکریپت طولانی مدت صدق می کند. این یک اسکریپت است که با مشکل روبرو شده است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خاموش کردن نشانگر دائمی را از تلویزیون LCD

به عنوان مثال، اگر فایل جاوا اسکریپت با پایگاه داده تعامل داشته باشد، چندین ثانیه طول می کشد تا اجرا شود. این مدت زمان طولانی توسط استانداردهای کامپیوتر ایکس ویژن در نظر گرفته می شود، بنابراین برخی از مرورگرها ممکن است پیام اسکریپت طولانی مدت را نمایش دهند. مثال دیگر زمانی رخ می دهد که یک فایل جاوا اسکریپت با خطوط کد زیاد باعث کند شدن زمان اجرا برای استانداردهای مرورگر شود.

مثال دیگر یک فایل جاوا اسکریپت با کد ضعیف است که تا زمانی که آن را به صورت دستی خاتمه ندهید، اجرا متوقف نمی شود. هر مرورگر اینترنتی تعریف خاص خود را از یک اسکریپت طولانی مدت دارد و هنگامی که با اسکریپتی مواجه می شود که بیش از زمان اجرای مرورگر است، کادر محاوره ای را نمایش می دهد.

مرورگرهای اینترنتی

نحوه تعریف مرورگر از یک اسکریپت طولانی مدت بستگی به استانداردهای آن مرورگر دارد. مرورگرهایی مانند Internet Explorer و Microsoft Edge با نگاه کردن به تعداد خطوط کدی که موتور اسکریپت اجرا کرده است، اسکریپت را تعریف می کنند. اگر کد بیش از پنج میلیون خط باشد، یک پیام اسکریپت طولانی مدت مشاهده می کنید. در مقابل، موزیلا فایرفاکس، سافاری و گوگل کروم به مدت زمانی که موتور اسکریپت در حال اجرا است نگاه می کنند. اگر اسکریپت بیش از 10 ثانیه طول بکشد، پیام اسکریپت طولانی مدت را مشاهده می کنید.

نحوه رفع

وقتی مرورگر اینترنت شما با یک اسکریپت طولانی مدت مواجه می شود، یک کادر محاوره ای روی صفحه می بینید که می گوید اسکریپت طولانی کار می کند یا ممکن است باعث شود کامپیوتر ایکس ویژن شما پاسخگو نباشد. در این مرحله اجرای اسکریپت متوقف شده است. به شما این اختیار داده می شود که اجازه دهید اسکریپت اجرا شود یا اسکریپت را خاتمه دهد. خاتمه توصیه می شود زیرا اگر اسکریپت بتواند سرعت مرورگر شما را کاهش دهد در صورت مجاز بودن آن. اگر مرورگر شما پاسخ نمی دهد، دکمه های “Ctrl”، “Alt” و “Delete” را همزمان فشار دهید تا “Task Manager” راه اندازی شود و سپس روی مرورگر خود کلیک کرده و دکمه “End Process” را انتخاب کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علل و رفع روشن نشدن ایکس باکس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »