نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل رایج LCD تلویزیون

مشکل رایج تلویزیون LED ایکس ویژن که باید بدانید

در چند سال گذشته، تلویزیون های LED به دلیل سازگاری و ویژگی های نوآورانه ای که ارائه می دهند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. تلویزیون های LED نمایشگرهای صفحه تخت هستند که از دیودهای ساطع کننده نور برای نور پس زمینه صفحه استفاده می کنند. LED یک دستگاه نیمه هادی دو سر است که هنگام عبور جریان از آن، نور ساطع می کند. مهم نیست که چقدر از وسایل الکترونیکی صفحه تخت دوست داشتنی خود استفاده می کنید، تعمیرات معمول است و می تواند در هر زمان برای هر دستگاهی اتفاق بیفتد.

چه زمانی نیاز به تعمیرکار دارید

در جایی که این تلویزیون های LED دارای ویژگی های پر جنب و جوش مانند انتشار تصاویر سیاه و عمیق، نسبت کنتراست بهتر، زاویه دید بهتر و ظرفیت طولانی مدت هستند، از سوی دیگر این دستگاه ها نسبت به خرابی ها و آسیب ها حساس تر هستند. حل این شکست ها از طرف شما امکان پذیر نیست. شما برای برخورد مناسب با مشکلات تلویزیون LED خود و حل آنها به یک متخصص نیاز خواهید داشت.

اجازه دهید برخی از رایج ترین مسائلی که ممکن است با تلویزیون LED خود داشته باشید را مورد بحث قرار دهیم.

صدای خروجی ندارد

این می تواند به دلیل خرابی بلندگوهای داخلی و خارجی باشد. ابتدا، باید بلندگوهای خارجی را بررسی کنید، آیا آنها به درستی کار می کنند یا خیر؟ برای این کار، منبع تغذیه تلویزیون LED خود را خاموش کنید. دکمه روشن / خاموش تلویزیون LED را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. دوباره منبع تغذیه را وصل کرده و یکبار دکمه پاور را فشار دهید. اگر همه صداهایی که از بلندگوهای خارجی می آید خوب باشد، واضح است که بلندگوهای داخلی تلویزیون LED به درستی کار نمی کنند. به دلیل گرم شدن، IC صوتی بلندگوی داخلی خراب می شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیرات دسته پلی‌استیشن ۴

صفحه خالی

این رایج ترین مشکل در تلویزیون های LED مدرن است. این مشکل به طور کلی به دلیل خرابی خازن ها در برد منبع تغذیه بوجود می آید. یک تکنسین مجرب با تجربه و دانش خوب در مورد قطعات و تنظیمات آنها می تواند این مشکل نشتی و برآمدگی خازن را با مهارت های لحیم کاری عالی خود برطرف کند.

بدون اتصال به وای فای

اگر مشکل مربوط به تلویزیون یا روتر است، مشکل واقعی را پیدا کنید. سعی کنید تلفن همراه را با روتر وصل کنید. اگر متصل نیست، سیستم عامل روتر را به روز کنید و آن را ریست کنید. همچنین، پورت های تلویزیون LED را برای اتصالات و قدرت سیگنال نیز بررسی کنید.

خطوط افقی در هنگام راه اندازی

این می تواند به دلیل قدرت ضعیف سیگنال از جعبه تنظیم شما به تلویزیون LED باشد. تلویزیون LED مدرن نیاز به قدرت ورودی بیشتر سیگنال دارد. برای رفع سریع این مشکل می توانید به یک ست باکس HD تغییر وضعیت دهید.

با درک مشکلات رایج تلویزیون CRT، می توانید بفهمید چه زمانی باید یک تکنسین را برای حل مشکلات تلویزیون خود مراجعه کنید. همچنین، با جدیت، علل و راه حل های آن مشکل خاص آشنا خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »