نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مقایسه Game Pass و Ultimate در ایکس باکس

مقایسه Game Pass و Ultimate . Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate ممکن است نام‌های مشابهی داشته باشند (یک مشکل رایج در محصولات Xbox) اما بین این دو سرویس اشتراک چند تفاوت وجود دارد. انتخاب مناسب بستگی به نحوه بازی و محل بازی شما دارد. اما کدام بهتر است و آیا ارزش ارتقا از Game Pass به Ultimate را دارد؟

Xbox Game Pass و Game Pass Ultimate

Game Pass نام فراگیر برای بسته اشتراکی است که تعداد زیادی بازی را «رایگان» ارائه می‌کند. یا، بهتر است، برای یک هزینه ماهانه. اگر می‌خواهید کتابخانه بازی‌های خود را گسترش دهید، این ایده‌آل است، اما نمی‌خواهید برای هر عنوانی که می‌خواهید بازی کنید، 60 دلار در هر پاپ خرج کنید.

مقایسه Game Pass و Ultimate

این کاملاً نتفلیکس برای بازی نیست، اما بسیار نزدیک است. مانند نتفلیکس، عناوین فردی را نمی‌خرید. شما مالک آنها نیستید و مایکروسافت می تواند آنها را در هر زمانی از چرخش خارج کند. اما در حالی که آنها در دسترس هستند، می توانید آنها را تا جایی که دوست دارید بازی کنید.

بنابراین، Game Pass و Game Pass Ultimate، به زبان ساده، دو سطح جداگانه از یک سرویس اشتراک هستند. Game Pass Ultimate همانطور که از نامش پیداست ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد.

امکانات Xbox Game Pass

نسخه استاندارد Xbox Game Pass همراه با:

  • بیش از 100 بازی
  • عناوین استودیوی بازی Xbox در روز انتشار در دسترس هستند
  • تخفیف و معاملات

از نظر فنی دو نسخه Xbox Game Pass وجود دارد. اگر روی رایانه خود بازی می کنید، می توانید مشترک این سرویس برای کنسول Xbox One یا Xbox Series X|S خود شوید یا از Xbox Game Pass برای رایانه شخصی استفاده کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 راه برای افزایش عملکرد PS4

فراتر از پلتفرمی که انتخاب می کنید، خدمات و مزایا یکسان هستند: شما به بیش از 100 بازی از جمله عناوین استودیوی بازی Xbox در روز عرضه دسترسی خواهید داشت. این شامل بازی‌های استودیوهای فرعی مانند Rare، Bethesda، Obsidian و Compulsion Games می‌شود.

آنچه به عنوان بخشی از بسته Game Pass دریافت می کنید به پلتفرم شما بستگی دارد. برخی از این بازی‌ها عناوین چند پلتفرمی «Play Anywhere» خواهند بود. برخی از آنها به کنسول یا رایانه شخصی محدود می شود.

برای مثال می‌توانید Gears of War 5 را هم روی کنسول و هم بر روی رایانه شخصی (با انتقال داده‌های ذخیره شده بین دستگاه‌ها) بازی کنید، در حالی که Microsoft Flight Simulator فعلاً فقط به رایانه شخصی محدود شده است.

به‌عنوان مشترک Xbox Game Pass در کنسول یا رایانه شخصی، از تخفیف‌ها و تخفیف‌هایی برای عناوین موجود در فروشگاه Xbox، از جمله عناوین Game Pass برخوردار هستید. هنگامی که یک بازی در شرف پیوستن یا ترک سرویس است، مایکروسافت از قبل به شما اطلاع خواهد داد.

امکانات Xbox Game Pass Ultimate

نسخه نهایی Game Pass شامل موارد زیر است:

  • بیش از 100 بازی
  • عناوین استودیوی بازی Xbox در روز انتشار در دسترس هستند
  • تخفیف و معاملات
  • عناوین EA Play
  • اشتراک طلایی Xbox Live
  • استریم ابری به گوشی های اندرویدی

Xbox Game Pass Ultimate شامل تمام مزایای Game Pass استاندارد است. همه بازی‌های مشابه در دسترس هستند و همچنان می‌توانید به همه معاملات و تخفیف‌ها دسترسی داشته باشید.

برای شروع، اشتراک شما عناوین Game Pass را هم روی کنسول و هم رایانه شخصی پوشش می‌دهد، بنابراین می‌توانید بین این دو حرکت کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  زمان تعویض باتری تبلت ایکس ویژن

همچنین می‌توانید برای بازی در حال حرکت مستقیماً به تلفن Android خود استریم کنید. کافی است یک کنترلر بلوتوث را به گوشی خود متصل کنید و یک بازی را از طریق برنامه Xbox Game Pass انتخاب کنید تا جریان ابری شروع شود.

مقایسه کلی Xbox Game Pass و Game Pass Ultimate

به گفته مایکروسافت، بسته Game Pass Ultimate همچنین شامل «هدایای رایگان، از جمله محتوای درون بازی و پیشنهادات شریک» است. این ها معمولاً پاداش های کمی هستند، اما انتظار هیچ چیز بیش از حد پر زرق و برقی را نداشته باشید.

خارج از جریان ابری، چیزی که Xbox Game Pass Ultimate را متمایز می کند، شامل دو سرویس اشتراک اضافی است:

Xbox Live Gold: بدون Xbox Live Gold نمی‌توانید آنلاین بازی کنید. بنابراین، اگر به بازی های چند نفره یا co-op علاقه دارید، ضروری است.

اعضای Gold همچنین چهار بازی رایگان در ماه و همچنین معاملات انحصاری با طلا دریافت می کنند. انتخاب Ultimate به این معنی است که دیگر نگران یک اشتراک جداگانه نخواهید بود.

EA Play: EA یکی از اولین شرکت های بازی بود که کتابخانه ای به سبک Netflix را برای مشترکین EA Play معرفی کرد. همانطور که Game Pass کار می‌کند، عناوین به داخل و خارج می‌چرخند و در صورت خرید مستقیم، تخفیف‌هایی نیز به همراه دارد.

شما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را دانلود و بازی کنید، و اکنون، با Ultimate، می‌توانید به همه آن‌ها در یک مکان دسترسی داشته باشید (قبلاً فقط می‌توانستید از برنامه انحرافی EA Play در Xbox خود استفاده کنید).

این مطلب توصیه شده برای شما :  معرفی مشکلات باتری تبلت

مانند سایر بازی‌های Game Pass، می‌توانید بازی‌های EA Play را از طریق فضای ابری روی گوشی خود پخش کنید. مراقب نسخه‌های سالانه عظیمی مانند FIFA و Battlefield باشید که حدود یک سال پس از راه‌اندازی به این سرویس می‌آیند.

اگر مشترک Ultimate نیستید، برای دسترسی به هر دوی این خدمات باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین، اگر به صورت آنلاین بازی می‌کنید یا می‌خواهید تنوع بیشتری در کتابخانه بازی‌های خود داشته باشید، ارزش آن برای پول بهتر است.

پیشنهاد مطالعه: راه های افزایش سرعت دانلود آهسته PS4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »