نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر روشن نشدن تبلت ایکس ویژن

روشن نشدن تبلت. اگر تبلت ایکس ویژن شما فریز شده است و روشن نمی شود، چند چیز وجود دارد که باید سعی کنید آن را برطرف کنید. ما مراحلی را که باید انجام دهید تا تلفنتان دوباره کار کند، بیان می‌کنیم. این یک مشکل رایج است: گوشی یا تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود را روشن می کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد. صفحه نمایش سیاه است و دستگاه به لمس شما پاسخ نمی دهد.

آنها فکر می کنند دستگاهشان خراب است و باید یک دستگاه جدید بخرند. با این حال، معمولاً اینطور نیست. گوشی یا تبلت ایکس ویژن اندرویدی شما احتمالا خراب نشده است. این فقط در یک حالت کم مصرف به نام “حالت خواب” است.

روشن نشدن تبلت

دلایل روشن نشدن تبلت ایکس ویژن

وقتی اندروید روشن نمی‌شود، احساس می‌کنیم در عیب‌یابی بسیار محدود هستیم، اما تلفنی با قفل‌های نرم گزینه‌های زیادی را برای عیب‌یابی ارائه نمی‌دهد. بیایید نگاهی بیندازیم به این که چرا ممکن است این اتفاق برای دستگاه شما بیفتد و اگر Android شما روشن نشد چه باید کرد. همچنین ببینید: چگونه مشکلات Wi-Fi را در ایکس ویژن در همه انواع آن برطرف کنیم.

خطای نرم افزاری

یکی از دلایلی که ممکن است اندروید شما به درستی کار نکند این است که باگ های زیادی در نرم افزار وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکل شود. گاهی اوقات دستگاه های اندرویدی ممکن است به دلیل یک باگ نرم افزاری با مشکل مواجه شوند. خطاهای نرم افزار را می توان با به روز رسانی نرم افزار اصلاح کرد. سازندگان به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌های جدید را منتشر می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزار فعلی برطرف شده‌اند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه اتصال هر هدفون بلوتوثی به Xbox One

رسیدگی به نرم افزار و روشن نشدن تبلت

برخی از کاربران ما گزارش داده اند که این مشکل زمانی رخ می دهد که می خواهند با برنامه بازی کنند. نرم افزار اندروید به راحتی قابل دستکاری و تغییر است. وقتی این تنظیمات را برای بهتر کردن دستگاه‌هایمان امتحان می‌کنیم، ممکن است همه چیز به اشتباه پیش برود. تلفن روشن نمی شود یا در چرخه بوت گیر می کند که به لوگو می رسد، سپس سرسختانه روی آن صفحه می ماند یا خاموش می شود و سپس راه اندازی مجدد می شود، به لوگو می رسد و دوباره همان کار را انجام می دهد.

هنگی دستگاه پس از به روز رسانی

اگر یک به روز رسانی نرم افزار به درستی تکمیل نشود، ممکن است در چرخه بوت گیر کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌تواند باعث شود گوشی شما تا نیمه راه‌اندازی شود و از کار بیفتد. بنابراین، باتری گوشی شما باید به اندازه کافی پر باشد تا در حین به‌روزرسانی بدون تمام شدن باتری، به‌روزرسانی را انجام دهد.

گاهی اوقات گوشی در حین به روز رسانی یخ می زند و در چرخه بوت گیر می کند. اکثر دستگاه های اندرویدی به کاربر هشدار می دهند که به روز رسانی گوشی کمی طول می کشد، بنابراین باید مطمئن شوند که گوشی در حین به روز رسانی خاموش نیست. در این صورت، احتمالاً به‌روزرسانی به درستی تکمیل نمی‌شود و وقتی می‌خواهید به‌روزرسانی را شروع کنید، گوشی شما روی لوگو گیر می‌کند.

برنامه های معیوب در روشن نشدن تبلت

اگر برنامه ای از کار بیفتد، ممکن است دستگاه شما این مشکل را داشته باشد. برخی از کاربران ما این مشکل را هنگام دانلود برنامه از سایتی غیر از فروشگاه گوگل تجربه کرده اند. بسیاری از برنامه‌ها حاوی کدهای مخرب و ویروس‌هایی هستند که می‌توانند به نرم‌افزار دستگاه شما آسیب برسانند و باعث رفتار غیرعادی آن شوند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، مطمئن شوید که همه برنامه ها از فروشگاه گوگل دانلود شده اند و گوشی شما مجهز به نرم افزار آنتی ویروس قابل اعتمادی است که می تواند به طور موثر حملات ویروس یا برنامه های معیوب را حذف کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع خرابی پایگاه داده در PS4

کارت حافظه معیوب

اگر به طور تصادفی از کارت حافظه ای که فایل ها و برنامه های زیادی روی آن است غفلت کنید، ممکن است مرتکب اشتباه شوید. گاهی اوقات، کارت حافظه ممکن است برای دستگاه شما مشکل ایجاد کند و اندروید شما به دلیل معیوب بودن کارت حافظه در چرخه بوت گیر کند. قبل از اینکه این مشکل را حل کنید، همچنین باید بدانید که تأیید اینکه آیا می توانید داده های دستگاه را از دست بدهید یا خیر دشوار است.

گاهی اوقات ممکن است زمانی که تلفن شما در چرخه بوت گیر می کند، اطلاعات خود را از دست بدهید. بنابراین، سعی کنید دستگاه را به رایانه متصل کنید و ببینید آیا رایانه می تواند داده ها را از دستگاه بخواند یا خیر. اگر دستگاه در حال پخش است، قبل از حل مشکل، تمام داده ها را به رایانه منتقل کنید. این تضمین می کند که هنگام شروع عیب یابی، فایل های مهم را از دست ندهید.

پیشنهاد مطالعه: 6 نشانه خرید تبلت ایکس ویژن جدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

نشت مایع از تلویزیون
مقالات سایت
نشت مایع از تلویزیون ایکس ویژن

علت نشت مایع از تلویزیون چیست؟ آیا تلویزیون ایکس ویژن شما مایع نشت می کند؟ افشای اطلاعات می‌تواند بسیار نگران‌کننده و خسته‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »