نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه چیز درباره مشکلات تلویزیون

مشکلات تلویزیون / خرید تلویزیون ایکس ویژن یک خرید پر مشغله است، نه تنها به این دلیل که پول خوبی برای آن خرج می کنید، بلکه به این دلیل که عملاً هر روز حداقل برای چند ساعت از آن استفاده خواهید کرد. با این حال، تلویزیون ایکس ویژن ها بسیار ظریف هستند، حتی اگر شما شبیه آن نباشید، اما تلویزیون ایکس ویژن شما می تواند در طول زمان دچار مشکلات متعددی شود. برخی از آنها را می توانید اصلاح کنید، اما برخی نیاز به مراقبت متخصص دارند. در اینجا لیستی از مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن و کارهایی که می توانید در مورد آنها انجام دهید آمده است.

تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود اما چراغ پاور چشمک می زند

اتصال برق مشکل دارد و سیستم خود عیب یاب آن را تشخیص داده است. تلویزیون ایکس ویژن شما احتمالاً نیاز به تعمیر دارد، اما یک راه حل وجود دارد که می توانید امتحان کنید تا ببینید آیا مشکل موقت اتصال برق است یا خیر. سیم برق را از دستگاه جدا کنید و قبل از اینکه دوباره آن را به برق وصل کنید یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید. اگر مشکل ساده ای در انتقال برق است، باید آن را برطرف کنید، اما اگر تلویزیون ایکس ویژن شما هنوز راه اندازی نمی شود، باید با یک شماره تماس بگیرید. تکنسین.

مشکلات تلویزیون

 تلویزیون ایکس ویژن صدا دارد اما تصویر ندارد

اگر تلویزیون ایکس ویژن صدای معمولی دارد اما صفحه سیاه و بدون تصویر دارد، احتمالاً سیستم نور پس زمینه مشکل دارد. هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید، به جز تماس برای تعمیر. در صورت نیاز به تعویض پنل LCD، هزینه تعمیر ممکن است بالا باشد. گزینه دیگر این است که چراغ ها را خاموش کنید و چراغ قوه را در زوایای مختلف روی صفحه بتابانید. اگر تعدادی عکس را می بینید، مشکل از بک لایت است و می تواند توسط تعمیرکار مجاز که برد اینورتر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن را عوض کرده یا خازن آسیب دیده آن را تعویض کند، برطرف شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آیا می توانیم ایکس باکس وان خود را روشن نگه داریم؟

خطوط عمودی متعدد در سراسر صفحه نمایش اجرا می شود

اگر چندین خط از بالا به پایین صفحه نمایش اجرا می شود، نشان دهنده این است که پنل LCD شما از کار افتاده است و نیاز به تعویض فوری دارد. این یک مشکل بدون تعمیر است، اما تعویض پنل LCD می تواند یک کار پرهزینه باشد.

خطوط عنکبوتی که از یک نقطه موضعی تابش می کنند

خطوط متعددی از یک نقطه محلی از صفحه تابش می کنند و به نظر می رسد هر بار که تلویزیون ایکس ویژن را روشن می کنید پخش می شوند. این نشانه این است که شخصی یا چیزی به تلویزیون ایکس ویژن برخورد کرده و شیشه داخلی آن را شکسته است. این نیز یک مشکل بدون رفع است و نیاز به تغییر پنل LCD دارد.

مشکلات تلویزیون

 تلویزیون ایکس ویژن تصویر دارد اما صدا ندارد

وقتی می‌توانید تصویر را به وضوح ببینید اما صدا وجود ندارد، دلایل متعددی برای آن وجود دارد. قبل از اینکه فرض کنید بلندگوی نادرست است، ابتدا بررسی کنید که آیا تلویزیون ایکس ویژن در حالت بی صدا یا کم صدا است. اگر مشکلی نیست، بررسی کنید که آیا هدفون در پشت وصل شده است یا خیر. اگر گیرنده یا صدای فراگیر به تلویزیون ایکس ویژن خود وصل شده‌اید، روشن بودن آن را بررسی کنید زیرا اگر نباشد، صدایی در تلویزیون ایکس ویژن شما وجود نخواهد داشت. همه کابل ها را بررسی کنید تا ببینید درست وصل شده اند یا خیر. کانال های دیگر را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها نیز صدا ندارند. اگر باز هم صدا شنیده نمی شود، احتمالاً خرابی برد مدار یا خرابی بلندگو در تلویزیون ایکس ویژن شما وجود دارد و باید توسط یک سرویس دهنده مجاز بررسی شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رایج هنگام داغ شدن تبلت

سوسو زدن تلویزیون

تلویزیون ایکس ویژن ناگهان سوسو می زند و خاموش می شود. روشن کردن آن، تصویر را به طور موقت بازیابی می کند

این معمولا با تلویزیون ایکس ویژن های LED اتفاق می افتد. به نظر می رسد تلویزیون ایکس ویژن شما خوب کار می کند، اما ناگهان یک روز تصویر سوسو می زند و تلویزیون ایکس ویژن خاموش می شود. وقتی دوباره آن را برگردانید، تصویر عادی است، اما موقتی است، زیرا دوباره این اتفاق می‌افتد. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که برد پردازنده اصلی از طریق خط کنترل به چراغ‌های پشتی LED فرمان می‌دهد تا خاموش شوند. می توانید با استفاده از سیم جامپر برای کوتاه کردن دو پین، تعمیر را در خانه امتحان کنید، اما در حالت ایده آل توسط یک سرویسکار مراقبت می شود. شما می‌توانید به یک نوار LED یا برد پردازنده جدید نیاز داشته باشید، و هزینه آن در هر صورت قابل توجه خواهد بود.

تصویر به طور غیر طبیعی طولانی یا فشرده است

این مشکل مربوط به نسبت تصویر تلویزیون ایکس ویژن است و با مراجعه به تنظیمات و بازگرداندن آنها به نسبت تصویر اصلی تلویزیون ایکس ویژن قابل رفع است. می‌توانید این کار را خودتان با مراجعه به دفترچه راهنمای تلویزیون ایکس ویژن یا دریافت کمک آنلاین انجام دهید.

مشکلات تلویزیون

اشیا و افراد خطوط عجیب و غریبی در اطراف خود دارند

این احتمالاً به این دلیل است که وضوح تلویزیون ایکس ویژن شما خیلی زیاد است، در این صورت، می توانید خودتان با رفتن به منو و کاهش وضوح، این مشکل را برطرف کنید. دلیل دیگری که ممکن است این اتفاق بیفتد این است که تلویزیون ایکس ویژن شما از برخی پردازش های بهبود لبه استفاده می کند که در مجموعه های hi-def کاملاً غیر ضروری است. در این صورت، ممکن است برای رفع این مشکل از منوی سرویس تلویزیون ایکس ویژن به یک سرویسکار نیاز داشته باشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چه زمانی باتری تبلت ایکس ویژن شما نیاز به تعویض دارد

نیمی از صفحه نمایش خاکستری است

اگر نیمی از صفحه نمایش خاکستری است، ابتدا دستگاه های ورودی را بررسی کنید. تلویزیون ایکس ویژن را خاموش کنید و از هر وسیله رسانه ای متصل به آن جدا شوید و بررسی کنید که آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر. اگر این کمکی نکرد، بررسی کنید که آیا تغییر در تنظیمات تصویر (اگر امکان خواندن تنظیمات وجود دارد) این مشکل را برطرف می کند. در غیر این صورت، بازنشانی سیستم را امتحان کنید. بسیاری از تولید کنندگان تلویزیون ایکس ویژن از روش های جداگانه ای برای آن استفاده می کنند – برای مثال در سامسونگ، این کار را می توان از طریق “پشتیبانی”، “خود تشخیصی” و “بازنشانی” انجام داد. اگر هیچ کمکی نکرد، به احتمال زیاد T-con شکسته شده، به درستی لحیم شده است، یا یکی از اتصالات داخل تلویزیون ایکس ویژن شما آسیب دیده است. در این مورد به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت.

تعمیر انواع تلوزیون در نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »