نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع گرمای بیش از حد تبلت اندرویدی ایکس ویژن

رفع گرمای بیش از حد تبلت اندرویدی/ تبلت ایکس ویژن شما بیش از حد گرم می شود. اما آیا این به خودی خود اتفاق می افتد یا یک برنامه خاص باعث آن می شود؟ آیا در حال پخش کلی ویدیو هستید یا هوا خیلی گرم است؟ تعیین دقیق دلیل داغ شدن تبلت ایکس ویژن هوشمند شما دشوار است. وقتی تلفن خیلی داغ می شود سرعت آن کاهش می یابد. در برخی موارد، ممکن است به طور خودکار خاموش شود تا زمانی که خنک شود. آیا نمی خواهید یک تماس مهم را از دست بدهید؟ بیایید نگاهی به نحوه تعمیر تلفن بیش از حد گرم کنیم.

چرا تبلت ایکس ویژن شما بیش از حد گرم می شود؟

قبل از ادامه، ارزش این را دارد که وقت بگذارید و بررسی کنید که چه چیزی داغ است و چه چیزی نیست. تبلت ایکس ویژن شما تحت استفاده معمولی نباید داغ باشد.  با این حال، گرم را به گرم تعبیر نکنید. احساس گرمای کمی بعد از انجام یک بازی به مدت 15 دقیقه طبیعی است. اما اگر تلفن شما هشدار گرمای بیش از حد را نشان می دهد، یا متوجه شدید که دستگاه به طور شگفت انگیزی در لمس داغ است، باید بررسی کنید.

احتمالاً قبلاً چند برنامه را بسته اید یا دستگاه خود را برای عیب یابی مجدد راه اندازی کرده اید. شاید حتی چند پیام خطا را در گوگل جستجو کرده باشید. تقریباً هر بار، با مجموعه‌ای از دلایل قدیمی برای داغ شدن بیش از حد تلفن خود مواجه خواهید شد:

  • روشنایی صفحه نمایش شما خیلی زیاد است
  • Wi-Fi شما برای مدت طولانی وصل شده است
  • شما بازی های زیادی انجام داده اید (اغلب با توصیه اضافی “این یک کنسول بازی نیست”)
این مطلب توصیه شده برای شما :  چراغ قرمز مرگ PS4

رفع گرمای بیش از حد تبلت اندرویدی

اما این دلایل به تبلت ایکس ویژن های قدیمی محدود می شود. هیچ تبلت ایکس ویژن هوشمندی که در بازار امروز وجود دارد به هر یک از این دلایل نباید بیش از حد گرم شود. اگر تبلت ایکس ویژن جدید سامسونگ شما بیش از حد داغ شده است، احتمالاً به دلایل دیگری است.

البته، مارک تلفنی که استفاده می کنید مهم نیست – اگر می خواهید بدانید چه چیزی باعث داغ شدن تبلت ایکس ویژن شما می شود و چگونه آن را متوقف کنید، به خواندن ادامه دهید.

اپلیکیشن‌های باگی می‌توانند باعث مشکلات داغ شدن بیش از حد تلفن شوند

سر خود را خاراندن و به این فکر می کنید که “چرا تبلت ایکس ویژن من بیش از حد گرم می شود؟” خوب، ممکن است به دلیل یک یا چند برنامه باگ باشد. شاید برنامه جدیدی را نصب کرده باشید که به خوبی با تبلت ایکس ویژن شما اجرا نمی شود. شاید اپلیکیشنی که به طور مرتب استفاده می کنید به روز شده باشد و نسخه جدید باعث داغ شدن بیش از حد اندروید شده باشد.

به روز رسانی خودکار برنامه مفید است، اما گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی مانند این می شود.

شما دو راه حل دارید:

  • برنامه مورد نظر را حذف نصب کنید
  • به روز رسانی را بررسی کنید

به محض اینکه برنامه حذف نصب شد، تبلت ایکس ویژن خود را مجددا راه اندازی کنید و چند دقیقه صبر کنید تا دوباره آن را بررسی کنید. اگر تلفن هنوز داغ است، راه حل دیگری را در زیر امتحان کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تشخیص و تعمیر PS4 WLOD یا نور سفید مرگ

استفاده شدید از دوربین می تواند تلفن ها را بیش از حد گرم کند

استفاده از دوربین فیلمبرداری تلفن یا استفاده طولانی مدت می تواند منجر به داغ شدن بیش از حد دستگاه شود. این در همه موارد اتفاق نمی افتد و معمولاً به عوامل دیگری بستگی دارد:

  • وضوح و نرخ فریم انتخاب شده
  • روشنایی صفحه نمایش
  • استفاده طولانی مدت از دوربین

به عنوان مثال، من اخیراً با استفاده از دوربین جلو یک ویدیو ضبط کردم و متوجه شدم که تلفنم خیلی زود داغ می شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، مطمئن شوید که دوربین تبلت ایکس ویژن شما فقط در مواقع لزوم استفاده می‌شود، صفحه نمایش خیلی روشن نیست و سعی نمی‌کنید با وضوح بیش از حد ضبط کنید.

چرا تبلت ایکس ویژن شما بیش از حد گرم می شود؟ شما آن را در نور مستقیم خورشید رها کردید

عوامل محیطی می توانند باعث داغ شدن بیش از حد تبلت ایکس ویژن شما شوند. قرار دادن تلفن در زیر نور مستقیم خورشید یک مشکل رایج است. مثلاً اگر در یک روز آفتابی روی داشبورد ماشین نصب شود، تقریباً مطمئناً تلفن شما خیلی داغ می شود. در چنین سناریویی، از سیستم تهویه مطبوع وسیله نقلیه خود برای خنک کردن تبلت ایکس ویژن استفاده کنید.

در سایر حالات، تبلت ایکس ویژن را دور از دید و نور مستقیم خورشید قرار دهید. اگر واقعاً نیاز به استفاده از آن دارید، سعی کنید تلفن را در سایه نگه دارید. وقتی کارتان تمام شد، با نگهداری آن در مکانی خنک، از داغ شدن بیش از حد تبلت ایکس ویژن خود جلوگیری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش نصب تلویزیون به دیوار

کندی و گرم شدن بیش از حد؟ بدافزار را بررسی کنید

بدافزار موجود در دستگاه Android شما می تواند باعث گرمای بیش از حد شود. پس از همه، توسعه دهندگان بدافزار به سلامت دستگاه شما علاقه ای ندارند. آنها فقط داده های شما را می خواهند.

بدافزار ممکن است از طریق تبلیغات مخرب (بد تبلیغاتی) یا برنامه های جعلی از فروشگاه رسمی Google Play به دستگاه های Android حمله کند. سخت است که بدانیم بدافزارها چه زمانی و کجا می توانند حمله کنند. در نتیجه باید یاد بگیرید که چگونه برنامه های خطرناک را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش ریستارت تبلت اندرویدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »