نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع روشن نشدن ps4

روشن نشدن ps4. اگر PS4 شما روشن نمی شود، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! متأسفانه، این یک مشکل رایج در این کنسول بازی است، اما ما چند چیز را می دانیم که می توانید خودتان امتحان کنید که ممکن است دوباره کار کند. گاهی اوقات علت مشکل یک راه حل آسان نیست اما گاهی اوقات اینطور است. بیایید نگاهی به برخی از شایع ترین دلایل این مشکل بیندازیم.

علت روشن نشدن PS4

در اینجا چند مورد از شایع ترین دلایل این مشکل آورده شده است:

سیم برق و روشن نشدن ps4

گاهی اوقات دلیل مشکل فقط این است که سیم برق به طور کامل به پشت PS4 وصل نشده است. بررسی کنید تا مطمئن شوید که سیم محکم در دوشاخه پشت کنسول قرار می گیرد. فقط ممکن است لازم باشد به طور کامل در دوشاخه پشت کنسول قرار دهید. اگر به نظر می رسد که به درستی جا نمی شود و واقعا شل است، ممکن است بخواهید کابل برق دیگری بخرید.

سه راهی برق

اگر دستگاه خود را به دوشاخه برق وصل کرده اید، باید سعی کنید آن را مستقیماً به دیوار وصل کنید. گاهی اوقات وقتی به دوشاخه برق وصل می‌شود، می‌تواند به کنسول شما مشکلی نداشته باشد. وصل کردن مستقیم آن به دیوار یک آزمایش فوق العاده سریع و آسان است که به شما می گوید آیا مشکلی در نوار برق وجود دارد یا خیر.

اشکالات روشن نشدن ps4

یکی از رایج‌ترین دلایل روشن نشدن پلی‌استیشن 4 این است که با باگ‌ها آلوده است. هجوم سوسک ها شایع ترین هستند. اگر هر نوع اشکالی را مشاهده کردید که به پلی استیشن خود وارد و خارج می شود و روشن نمی شود، به احتمال زیاد باگ ها در داخل کنسول آسیب دیده اند. متأسفانه، اگر سوسک‌ها در داخل آسیب دیده باشند، فقط با برداشتن سوسک‌ها آن را برطرف نمی‌کند…

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکار رفع 5 مشکل رایج تلویزیون ایکس ویژن 

قبل از اینکه دوباره کار کند، باید آسیب را برطرف کرد. همچنین به خاطر داشته باشید که حتی اگر آن را تعمیر کنید، اگر سوسک هایی در داخل خانه یا آپارتمان شما پس از تعمیر PS4 وجود داشته باشد، دوباره به کنسول بازخواهند گشت. کنسول های بازی خانه اشکال کاملی هستند… آنها خوب و تاریک و گرم هستند.

منبع تغذیه معیوب

این به اندازه برخی از علل دیگر رایج نیست، اما اتفاق می افتد. گاهی اوقات اجزای داخل منبع تغذیه خراب می شوند و این باعث می شود که آن روشن نشود. اگر هر چیز دیگری را در این لیست امتحان کنید و هیچ چیز جواب نداد، احتمالا منبع تغذیه بدی دارید.

دکمه پاور بد و روشن نشدن ps4

گاهی اوقات دکمه پاور PS4 می تواند باعث مشکل روشن نشدن شود. در کنسول های اصلی پلی استیشن 4 یک دکمه حساس به لمس روی آن ها قرار می دهند. این دکمه دارای یک قطعه فلزی در داخل کیس بود که سپس یک پد مسی روی مادربرد را لمس می کند.

اگر این قطعه فلزی خم شود یا از جای خود خارج شود، می تواند مشکل عدم برق را ایجاد کند. این امر به ویژه در مورد کنسول های باز و/یا افتاده رایج است.

گاهی اوقات این موارد با برداشتن پوشش بالایی و خم کردن قطعه فلزی در جای خود قابل تعمیر هستند، اما گاهی اوقات برای کار دوباره به یک پوشش پلاستیکی جدید نیاز دارند. یک راه آسان برای بررسی این موضوع این است که کنسول را به دیوار وصل کنید و سپس دکمه بیرون را فشار دهید. اگر دکمه خروج کار می کند، می دانید که احتمالا فقط مشکل دکمه پاور است. اگر کار نمی کند، می دانید که احتمالاً مشکل از دکمه پاور نیست.

این مطلب توصیه شده برای شما :  معرفی مشکلات باتری تبلت

چگونه PS4 خود را تعمیر کنیم

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به لیست بالا بروید و همه چیز را در لیست امتحان کنید. اگر تمام تعمیرات را امتحان کردید و هیچ کدام از آنها کنسول شما را تعمیر نکردند، یا باید منبع تغذیه را تعویض کنید یا آن را برای تعمیر بفرستید تا یک نگاه تخصصی به آن داشته باشید. متاسفانه همه چیز در این کنسول به راحتی ثابت نمی شود. اگر احساس نمی‌کنید که مهارت‌های لازم برای تعمیر آن را ندارید، بهتر است به جای اینکه خودتان آن را امتحان کنید و آسیب بیشتری وارد کنید که هزینه تعمیر آن بیشتر است، آن را برای تعمیر متخصصان بفرستید.

پیشنهاد مطالعه: 10 مشکل رایج PS5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

نشت مایع از تلویزیون
مقالات سایت
نشت مایع از تلویزیون ایکس ویژن

علت نشت مایع از تلویزیون چیست؟ آیا تلویزیون ایکس ویژن شما مایع نشت می کند؟ افشای اطلاعات می‌تواند بسیار نگران‌کننده و خسته‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »