نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن: آیا تلویزیون ایکس ویژن HD با صفحه تخت شما مشکل ایجاد می کند؟ قبل از اینکه با تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید، ممکن است بتوانید برخی از رایج ترین مشکلات را خودتان برطرف کنید. در اینجا رایج ترین ها – و نحوه رفع آنها وجود دارد.

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن و رفع آن‌ها

در این مقاله قصد داریم شما را با عمده ترین مشکلات آشنا کنیم. در قدم بعدی هدف ما ارائه شیوه ها و روش های مفید برای رفع این مشکلات است. پس با ما همراه باشید تا با کم ترین هزینه مشکل خود را برطرف کنید.

تلویزیون ایکس ویژن صفحه آبی، سبز یا سیاه را نشان می دهد

تلویزیون ایکس ویژن شما سیگنال دریافت نمی کند. مطمئن شوید که جعبه کابل یا ماهواره (یا دستگاه دیگر) روشن است و تلویزیون ایکس ویژن روی ورودی صحیح تنظیم شده است – Input، Source یا TV/Video را روی کنترل از راه دور فشار دهید. پشت تلویزیون ایکس ویژن را بررسی کنید تا اتصالات شل شده باشد. اگر هیچ کدام از اینها کار نمی کند و سعی می کنید تلویزیون ایکس ویژن زنده تماشا کنید، احتمالاً وقت آن رسیده است که با ارائه دهنده کابل یا ماهواره خود تماس بگیرید. ممکن است لازم باشد گیرنده خود را “تنظیم مجدد” کنید. اگر دی وی دی پلیر است، ممکن است مشکل از پخش کننده باشد. همچنین ممکن است کابل ویدئو آسیب دیده باشد.

تصویر تلویزیون ایکس ویژن در حال “شکستن” یا نمایش پیکسل است

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن: این به دلیل سیگنال ضعیف ایجاد می شود. در برخی موارد، می تواند سیگنال ماهواره ای بین یک رویداد زنده و ایستگاه تلویزیون ایکس ویژنی باشد (مخصوصاً اگر در آن سوی جهان ورزش های زنده را تماشا می کنید). اگر فقط زمانی اتفاق می افتد که سعی می کنید HD تماشا کنید، ممکن است یک مصنوع فشرده سازی باشد. به عبارت دیگر، این یک مشکل دریافت است، نه مشکل تلویزیون ایکس ویژن شما. اگر زیاد اتفاق می افتد، می توانید تنظیمات وضوح خود را کاهش دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تلویزیون ایکس ویژن

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن: جعبه کابل ماهواره

جعبه کابل به درستی با تلویزیون ایکس ویژن شما صحبت نمی کند. مطمئن شوید که این یک گزینه است (در همه گیرنده ها نیست) و اگر وجود دارد، سعی کنید جعبه را خاموش کنید، آن را به مدت 15 ثانیه (حداقل) از برق بکشید و دوباره آن را روشن کنید.

تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن به هم ریخته است

شاید گربه یا کودک نوپا شما کنترل از راه دور را در دست گرفته باشد اما در نهایت تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن آنقدر با آنچه می‌خواهید فاصله دارد که می‌خواهید آنها را برعکس کنید. سریع ترین راه می تواند بازنشانی تلویزیون ایکس ویژن به تنظیمات کارخانه باشد. این در مدل تلویزیون ایکس ویژن متفاوت است شما باید وب سایت سازنده را برای دستورالعمل ها بررسی کنید. اما به طور کلی شامل فشار دادن ترکیب خاصی از کلیدها روی کنترل از راه دور است.

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن: زیر نویس

روشن و خاموش کردن زیرنویس بسته بسته به شرکت کابلی شما متفاوت است. شما باید از کنترل از راه دور آنها استفاده کنید، معمولاً دکمه تنظیمات یا منو. برخی از ریموت ها دکمه CC خاصی دارند. وب سایت ارائه دهنده خود را برای دستورالعمل های خاص بررسی کنید.

گیرنده کابلی یا ماهواره ای منجمد شده است

گیرنده کابلی یا ماهواره ای شما، به خصوص اگر دستگاه DVR نیز باشد، در واقع یک کامپیوتر بسیار ساده است و مانند هر کامپیوتر دیگری ممکن است از کار بیفتد. اولین کاری که باید امتحان کنید این است که آن را خاموش کنید، آن را از برق بکشید. حداقل 15 ثانیه صبر کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید. این در اصل گیرنده شما را “راه اندازی مجدد” می کند. برای جلوگیری از تصادف، مطمئن شوید که دریچه های حرارتی گیرنده را نپوشانید، زیرا اغلب در اثر گرمای بیش از حد ایجاد می شوند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  سوختگی صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن دانه دانه به نظر می رسد

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن: این در تلویزیون ایکس ویژن‌ های جدید رایج است – و به این معنی است که کنترل وضوح شما برای محتوایی که دریافت می‌کنید بسیار بالا است. در واقع، برخی از کارشناسان توصیه می ‌کنند که وضوح را تا انتها به صفر برسانید، زیرا باعث تشدید همه مشکلات منبع تصویر می ‌شود.

رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن: وضوح کامل

اینجا دوتا مشکل داریم. اول از همه، اگر تلویزیون ایکس ویژن 4K جدید شما بیش از حد روشن و رنگارنگ به نظر می رسد و جزئیات تار دارد، احتمالا فروشگاه آن را در حالت Vivid قرار داده است. حالت زنده برای نمایش در فروشگاه است. در حالت ایده‌آل، می‌ خواهید آن را به فیلم/سینما (یا بازی اگر بازی می ‌کنید) بازنشانی کنید. مشکل دیگر این است که گیرنده AV شما یا هر چیز دیگری بین منبع و تلویزیون ایکس ویژن شما باید HDMI 2.0a باشد – یا به سادگی از بسیاری از انواع 4K پشتیبانی نمی کند.

تصویر له شده، کشیده یا بریده شده است.

این اغلب به دلیل اشتباهی در تنظیم اندازه تصویر شما ایجاد می شود که زوم، عریض، نسبت تصویر یا تصویر نیز نامیده می شود. بهترین تنظیم، در بیشتر موارد، Direct یا Just-Fit است، که به تلویزیون ایکس ویژن شما می ‌گوید فقط ویدیو را همانطور که دریافت می‌ کند نشان دهد. با این حال، اگر یک دستگاه پخش DVD یا سیستم بازی قدیمی دارید. می ‌خواهید ویدیو را روی 4:3 تنظیم کنید در غیر این صورت تلویزیون ایکس ویژن شما آن را به نسبت مدرن 16:9 افزایش می ‌دهد. اگر از رایانه استفاده می کنید. Overscan را خاموش کنید تا از برش های عجیب و غریب جلوگیری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  9 نکته برای استفاده بیشتر از PS4

مقالات مرتبط:

5 مشکل رایج تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =

نشت مایع از تلویزیون
مقالات سایت
نشت مایع از تلویزیون ایکس ویژن

علت نشت مایع از تلویزیون چیست؟ آیا تلویزیون ایکس ویژن شما مایع نشت می کند؟ افشای اطلاعات می‌تواند بسیار نگران‌کننده و خسته‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »